marți, 14 octombrie 2014

Dizolvă-mă



    Acum dizolva-mă, pune-mă în două pastile pe limba ta
    O turmă de păstori să păzească o turmă de oi, dormi acum singura mea
    Inimă frântă care dormi despărțită în două bucăți
    Ca lingurile înainte de somn, înfipte una în coloana celeilalte părți

    Și puls după puls, puls cu puls, acum st
    Ea face așa cum marea face, ca să mă împace
    Te văd, prin coaja de săpun ești atât de subțire
    Încât începând să strunjesc la tine, uzura e pe piele la mine
    Și de aur, deget subțire pe buze pus, un doi trei patru, st

    Și puls după puls, puls cu puls, acum st, la culcare
    Ea face așa cum marea face, ca în somn sa mă împace
    Ea face așa cum marea face, las somnul să mă ia în brațe
    Ea face așa cum marea face, până la genunchi în a nordului mare

14 comentarii:

  1. Frumos... inima despicata în doua. Doua pastile pe limbă uneori despicată în două! Ce sa comentez la ceva atât de frumos?!. Poți sa iubești, fericitule!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos e că pot să traduc. Somnul altuia e întotdeauna mai frumos de vegheat decât al tău.

      Ștergere
  2. dragostea poate fi un somn cu vise frumoase, intalniri, contopiri, transformari, ea poate fi cand vis, cand realitate dar nu si...
    atat de frumoase versurile acestea, la fel si ele... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am numărat, scame în lampă, fire de iarbă, fire de păr de pe limbă trecute prin barbă. Am numărat oi rumegând trifoi cu patru foi și toate firele de fan din carul cu boi. Am numărat și am căscat. Toate s-au terminat. Atunci am numărat ciobani pană când s-a milostivit unul de mi-o pălit o bâta în cap și am leșinat. Somn crăcănat Mucegaie!

      Ștergere
    2. Nu e coșmar, e numărătoare plus transhumanță!

      Ștergere
    3. atunci e o combinatie de vis :D

      Ștergere
  3. Ți-a intrat octombrie ca un reumatism parșiv în sufletu-ți neliniștit. Bașca te-a mai pus și de veghe. Dar cumva ești în elementul tău, ușor bacovian, nițel arghezian, umed-trist, leneș-frânt. Așa ai un har să trimiți dincolo de tine doar reflexia durerii...
    Șșt...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai bine scriai tu versurile cântecului. Sunt convins că Alt-J ar fi fost încântați. Eu mă pricep doar la numărat oi.

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE