vineri, 10 octombrie 2014

Mucegai răspunde cititorilor: Ce-i cu acest Poptămaș?



Da, când ai doi cititori, poți folosi pluralul.  Deci răspundem cititorilor.
Azi Pandhoraa ne întreabă: Ce-i cu acest Poptămaș?
 
Stimată posesoare de cutiuță cu buclucuri,
Poptămaș e un vorbitor expat de muzică ușoară, stabilit în țările reci, de unde a avut câteva tentative de reveneală în țara natală, unde a șters Cerbul de aur la cur, de pe locul trei și a participat la un Eurovision.
Odată cu contul de Facebook, Poptămaș-ul a descoperit gaura la macaroane, mersul pe jos și apa caldă. Toate trei simultan, ubicuu și plenipotențiar.
Da, Poptămaș e peste tot. Rețeta lui este aia folosită de mine acum o postare. Poptămaș folosește niște cugetări, de preferat ale unor oameni celebri. Din nefericire, sunt celebri doar printre cei care mai citesc și altceva în afară de cursul leu-euro și rezultatele pari-loto. Acele cugetări, se așează cu litere mari pe o imagine frumoasă și gata poptămășismul.
Unde există riscul (minim) ca să se prindă careva că butada ar trebui servită între ghilimele, eventual semnată de autorul care a debitat-o, Poptămaș-ul recurge la parafrază. Dar chiar și atunci, măcar poza pe care o lipește e spoliată.
Text furat pe imagine furată, asta e Poptămaș. Un colaj, rețetă pe care grasa ai psihologică de Teo Trandafir face playback dar la nivel așa, mai matern... că ce mi-e Teo ce mi-e Tony.
Poptămaș e un trojan tip exploit care a găsit o vulnerabilitate umană, anume aceea că utilizatorului de Facebook îi este silă să citească, că el vrea poze, doh!

Dacă îi pui text într-o poză, l-ai făcut la dinți, o mușcă și o înghite nemestecată! Mai mult, satisfăcut de ceea ce tocmai a făcut, cade în auto admirație.
Ce-am făcut coaie, am citit o cugetare?! De-mă dracului de filozof carile sunt! Ia s-o dau mai departe să vază pretinii cât mi-s de cult! Like, share, decât.
 
Experiment:
Dați mai departe minunatele versuri de mai jos, pe care dacă le-ar vedea, autorul original s-ar răsuci în mormânt. Cu mine în brațe, de viu, eventual!
 
Să bei, să mori... Atât: și prin delirul bahic să îți ucizi durerea.
Din creieri și spuza de ratări ce-s date unui om;
Este o încheiere sinergic de râvnit: să bei, să mori.
Să mori beat mort, visând că bei, mai știi?!
 
Mucegai
 
Sunt curios câți se prind.

12 comentarii:

  1. Trebuie să dau sarci pe gugl să văd cine trebuie să se răsucească în mormânt cu tine în brațe. Dac-as fi tu, i-as ceda locul lui popt......

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo...da, multumesc draga Radu, ma simt (i)luminata :D
    imi dau seama ca am pierdut enorm si ca am nevoie de timp ca sa recuperez, ma voi stradui dar exista posibilitatea sau chiar probabilitatea sa nu reusesc, dar imi asum asta...voi ramane asa, ca un ogor necultivata de Poptamas, of si of :))

    versurile...versurile la asa o prima lectura ma duc cu gandul la "bube mucegaiuri si noroi", la Arghezi, dar probabil ca nu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasă că te cultivă el românul și dacă scapi nepoptămășită, netrandafirită mai greu!
      Neh, nu e local autorul, e universal.

      Ștergere
  3. ca bine le zici...am tot vazut si eu share la statusurile lui. cred ca se plictiseste groaznic, altfel nu imi explic, o fi somer.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nuş de ce îmi seamănă a Omar Kayam.
    Dar îmi recunosc neştiinţa

    RăspundețiȘtergere
  5. De mori târziu ori mori curând,
    De mori sătul, ori mori flămând,
    Totuna e! Şi rând pe rând....sa mooori tu va Papanas a si cantat?????

    RăspundețiȘtergere
  6. Sicer, nu prea cred să știe tipul ăla ceva despre paralaxă!

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE