miercuri, 29 octombrie 2014

Simple silabe


Sunt simple silabe și s-au sudat în scris. Scriu singur, știu sigur. Slovele sunt salve și spori, sunt salbe sărate sculptate în sacâz. Susurul șoaptelor surde strecurate în șuvoiul searbăd, sapă sute de sensuri în silogismele ce șerpuie și se strecoară seci și sumbre sub soclurile statuilor. Seara suie suplă și serafică sorbind șiroi sângele soarelui scurs din sabia stelelor. Salahorii și spionii sabotează sabatul salamandrei simulând sardonic în șabloane seculare sinuciderea singurului surâs. Sunt simple sacre silabe și s-au sudat în spus.
 
 
 
 
 
 

12 comentarii:

  1. o scriere superba intr-un stil specific :)

    RăspundețiȘtergere
  2. o imagine care nu poate decat sa inspire...

    deosebita imagine, potrivite cuvinte.
    n-am prea folosit "s"-ul ca l-ai luat tu pe tot :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai că au mai rămas multe cuvinte sâsâite... De exemplu n-am mâncat salam săsesc. :)
      Pentru foto, meritele merg la Liliana Chesnoiu. Mersi pt laude cutiuțo!

      Ștergere
  3. Ş-ul sparge sonor serpentina scrisă senin sub semnul S. Sarpe? Şarpe? Sinuoasă scriere! Superbe silabe s-au strecurat spre suflet...

    Mi-ai amintit de acea nebună leapşă de pe Fain, când trebuia sa compunem SSSSuperbul cuvânt "M.U.I.E" mai mulţi nebuni de acolo, fiecare cu câte o literă. Eu am avut slăbuţul I.
    O, tempora! O, mores!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mai știu măcar dacă am participat la aia. Muie mi-am luat sigur la multe alte lepșe ulterioare. Și mai eram și exaltat! :))

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE