luni, 20 octombrie 2014

Cum mă gândesc la tine

 

Am ajuns acolo unde am mai fost, în punctul de întindere unde sinapsele se lăbărțează când tu credeai că or să pocnească. Este punctul când nu mai țipă nimeni la telefon, punctul în care reproșurile obosesc, când venele nu se mai umflă pe tâmplă. Calm moral.

Atunci de ce de fiecare dată când suni încă mai simt ceva în eter? La atâția ani distanță, de ce fiecare  apel suge din mine căldura? De ce vorbești de parcă ai citi, de ce citești de parcă ai juca, de ce taci când tu suni? Alo, alo, alo...

- Spune-mi, tu te mai gândești la mine?
- Uneori, doar că nu vrei să știi cum!

12 comentarii:

  1. =))). Dap! Si la mine multă lume baga ace în paiațe gandindu-se calm la bulgar=))). Fromos scris!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am un junghi in ceafă, crezi că dacă mă scarpin, dau de gămălie?! :P

      Ștergere
  2. Eu vreau sa stiu cum. Detalii, te rog :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu dau, că după aia îți vin mai multe idei decât are cutia bolduri!

      Ștergere
  3. As vrea sa nu te supar, dar ce ai scris m-a dus cu gandul spre Labis. Nu stiu cat ii placi versurile insa...
    Fragment din "Fior"

    " Privesc în oglindă – acelaşi mi-i chipul
    Şi buzele groase tăiate ca-n lemn.
    Pe pavăza frunţii văd bine că nimeni
    N-a scris, încă nu, nici un semn."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok, chiar nu m-am supărat. Doar ca m-am gândit la moartea căprioarei varianta vodoo! :D

      Ștergere
  4. iar te tragi de mosorele , personaj sporulat?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă trag de părul din nară și constat că sunt prea beat ca să mă doară.

      Ștergere
  5. Deci aşa...de asta îi era tot mai rău şi simţea tot felul de ace în tot corpul de era să şi moară...
    Bine, vorbesc eu cu persoana, n-o să mai sune :)

    Altfel, fain textul tău.

    RăspundețiȘtergere
  6. Unde stai? Sau nu stai? N-o gi platit abonamentu, suna tu cu taxa inversa.Ia ti pupa-ta:))

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE