luni, 27 octombrie 2014

Barabumbozaur


 
Azi am dat o geană peste un blog pe care îl citeam uneori. Mi-am adus aminte că eram trecut în blogroll-ul lui, la categoria prieteni.

M-am uitat la blogroll și nu mai sunt. Am fost oare descalificat pe motiv că am zis chestii sau că n-am mai zis nici o chestie? Care e problema, a cui?

Apoi mi-am amintit pe ce criterii șterg eu oameni din blogroll. Pur și simplu nu mă mai interesează, ori ei scriu prost sau rar, scriu despre subiecte fără relevanta pentru mine ori au convingeri politice, rasiale, sexuale, sau religioase atât de puternice, încât dialogul este imposibil, iar acceptarea discursurilor respectivilor un atac la gândirea personală.

Și atunci îmi introduc inputul întru intromisiunea nihilismului existențial, dau cu gușa pe întreaga lungime de undă a lamei Jilete crescută cu aloe prima-Vera pe platoul cu salată de beuf din Nepal și spun cu bule de săpun din șuncă de tun:

-Barabumbozaur, știați că cel mai mare consumator de gândaci nu e Nortoncapdelup ci domnul Graur!?

foto: YogaEsoteric

5 comentarii:

  1. acela pare a fi un cap parlit in exces.

    "
    Și atunci îmi introduc inputul întru intromisiunea nihilismului existențial, dau cu gușa pe întreaga lungime de undă a lamei Jilete crescută cu aloe prima-Vera pe platoul cu salată de beuf din Nepal și spun cu bule de săpun din șuncă de tun " - esti pur si simplu genial :D ( stiu, sunt subiectiva. daca nu te iubeam, nu ti-as fi spus asta )

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu ca mereu vrem mai mult, mai mult.
    dar uneori trebuie sa ne multumim si cu ce avem/primim/meritam/obtinem ;)

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE