luni, 6 octombrie 2014

Vomit HD


Există locuri pe care am început să le evit pe motiv că au ecrane uriașe pe care afișează emisiunile în HD.

Faptul că mai văd câte un fluture pe Animal Planet nu mă vindecă de scârbă, pentru că în rest, HD-ul suge la greu.
Care naiba are chef să vadă porii uriași, punctele de grăsime, ridurile, bubele, alunițele păroase ale prezentatorilor ori invitaților din platou, ascunse (cred ei) sub un centimetru de fard?!


Care are plăcere să vadă moaca lui Pleșu, Ponta ori Crin lățite pe un ecran de doi metri?! Și cică se lucrează la televiziunea cu miros...

Mă scuzați, revin după ce vomit!

6 comentarii:

  1. Foarte tare! Și când te gândești că .....altu' moare și așa n-are!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. esti un finut pt ca NU ai revenit dupa ce ai vomitat HD :D

    RăspundețiȘtergere
  3. daca te uiti la Adult Chanel pe langa ca vei aprecia HD ul vei constata ca esti atat de aproape incat aproape se simte si mirosul. (e adevarat ca se vad si toate cusaturile la silicoane dar cine se mai uita la amanunte d-astea)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu, că sunt un bârfitor și cred că mai sunt destui din specia mea.

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE