joi, 2 octombrie 2014

Mi-am tras Facebook la scara blogului


O domniță teribil de prolifică pe pagina personală, se miră fals de faptul că oamenii pun linkuri pe Facebook la blogul pe care îl administrează. Cică să scrie direct pe FB ca să ajungă la toată lumea.

Prea stimabilo, că altfel nu știu cum să-ți spun, Facebook este o unealtă nu un loc de trai, un mijloc de transport al informației.

Adică oricât de mult ți-ar plăcea să călătorești cu trenul către Paris, până la urmă scopul este Parisul.


PS:    Mi-am tras Facebook la scara blogului.
PPS: Am fost imediat încolțit. De femei. De ce, de ce, de ce... Pentru că sunt trei femei la una bucată cap de mascul furnizor de cromozom plătitor de rate!


12 comentarii:

  1. :))))))))
    Fiecare cu ale lui.
    Mai taie din ele, da-le 'reacu !:D

    RăspundețiȘtergere
  2. I-am citit numele domnitei in graba :))
    inseli pe Gugl , no ce sa-i faci , sporii trebuie diseminati.

    RăspundețiȘtergere
  3. I-am citit numele domnitei in graba :))
    inseli pe Gugl , no ce sa-i faci , sporii trebuie diseminati.

    RăspundețiȘtergere
  4. No bine, no! Tocmai (nu punctro) și-am făcut o vizită, la scara blogului.... :) E cineva acasă? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. asemenea eveniment merită sărbătorit! (tre` să dai de băut, adică)

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE