luni, 12 august 2013

Pizdă rece

   Dimineață foarte caldă după o noapte caniculară. În stația de autobuz mă pomenesc frecându-mă la ochi. Dorm încă oare?!

   Prin fața mea a trecut cu viteză mică, fluturând din volănașele unei rochițe de culoarea bananei o domnișoară blondă călare pe o Vespa corai. Ireală, vaporoasă, superbă imagine. Am întors capul ca să văd unde este camera. Sigur se toarnă un videoclip sau o reclamă. În clipa aia un răgnet mi-a rupt filmul:
-Domnișoara, vezi că răcești la pizdă dacă te dai cu trocicleta!

   N-am vrut să mă uit la chipul acelui cretin, dar am reținut niște dinți lipsă și o ureche înfundată de vată gălbuie. Ca să nu vomit mi-am inchipuit că este culoarea dată de lumina aurie a rasăritului. Nu mi-a reușit evadarea mentală pentru că grobianul s-a întors cu fața spre mine și un rictus i s-a lăbărțat sub nas. Cînd mi-a facut complice cu ochiul m-am întors cu spatele și am urcat în autobuz. Era autobuzul 2, mie îmi trebuia 10 dar nu mi-a pasat. La prima stație am coborât fără să privesc înapoi.

   Acum oftez. În loc de o fată blondă pe o Vespa vermillion văd în fața ochilor un uriaș dop de vată cleios. Ignesc!

56 de comentarii:

  1. Niciodata nu am inteles de ce imaginea unei femei este asociata cu ceva "vaporos". Adica un fel de abureala?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rochia era cam transparentă, ca vaporii, pricepi?! Băi ce căldura, băi ce căldură!

      Ștergere
  2. In plus, de cate ori te mai ia ameteala la vederea vreunei blonde "aburite" si simti ca te-ai indragostit, inchipuie-ti ca blonda respectiva merge la dermatolog pentru tratarea Clamydiei. Sau a vreunui herpes vaginal sau chiar si vreun mucegai anal. Vise placute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Duamneee Papiloame, câteodată ești mai îngrozitor ca mine! Mă faci să asociez imaginea ăă... "vaporoaselor" cu niște focare de infecție pe roate. Și când te gandești că mama tata și biserica la un loc n-au izbutit să mă facă sa cred așa ceva...
      Guru rău!

      Ștergere
    2. E cunoscut ca barbatii "tampesc" cand vad o bunaciune si fac prostii si gafe incercand sa se bage in seama, de cele mai multe ori facandu-se insa de ras. Asa ca metoda de mai sus (care poate fi modificata in functie de personalitatea/pregatirea respectivului) este destul de eficienta in prevenirea gafelor. Eu binenteles ca o aplic mai ales la tatoase, slabiciunea mea. Foarte eficenta metoda. Imi mai taie din elan ca sa nu par prea "giddy".

      Ștergere
    3. Nu mai bine o ignore pe bune?

      Ștergere
    4. Nu pot sa o ignor parinte. Sunt un om slab si pacatos.

      Ștergere
  3. Papilomu iar ne arata de ce e complexat de femei. A avut parte la viata lui doar de individe dubioase, posesoare de herpes vaginal :)) Bine, gurule. Ia zi, tu in general te consumi si arzi calorii cand te refuza femeile? Altele decat cele pe care le platesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuzați vă rog, dumneavoastră sunteți prost?

      Ștergere
    2. Scuzati, va rog, dumnevoastra sunteti un mic gay frustrat?

      Ștergere
    3. Ofticos mic carile esti tu!

      Ștergere
    4. Paracioasa mica :))

      Ștergere
    5. Pai logic, in pula mea. Cand retragi, e mic :))) dooooh

      Ștergere
    6. De ce esti tigan borat de buzau si vorbesti urat? Parca te dadeai baiat destept. Hai sa ma cobor la nivelul tau. Mars la cacat ;)

      Ștergere
    7. Bah, esti homosecsual? Deja ai pra multe defecte. Emo, usor agramat, sfertodoct, buzoian cu impresii de parizian, o mai adaugi si pe asta si poti sa te duci linistit pe pula. mars la cacat inca o data :* Gheiutule

      Ștergere
    8. Deci printre toate bălăcărelile, m-ai și pupat?! Și zice lumea că femeile ie complicate...

      Ștergere
    9. Mvai, doamne fereste, era un fel de-a spune. Nu, cum sa fie complicate? Dovada... ma inteleg binisor cu tine, printeso :)))

      Ștergere
    10. Multumesc, multumesc. Vezi ce face brintzesele la berbati?! Ii scoate din anonimat. Buna ziua Gogule!

      Ștergere
  4. Nu ştiu cum te suporţi aşa de intuitiv!

    RăspundețiȘtergere
  5. tot ai nostri sint, ce naiba sa le facem...

    RăspundețiȘtergere
  6. Gandeste-te ca probabil pizda aia a fost facuta posta cu o ora inainte de vreo 5 tipi, si i-au ejaculat pe fata....iar tu o admiri... Asta ar trebui sa te scarbeasca, caracterul feminin......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frate, ce aveti cu totii?! Ce caracter efminin, ce posta cu bukake la final cand eu vorbeam de o imagine frumoasa facuta zob de o remarca prosteasca?!

      Ștergere
  7. Măi, ca de obicei, ești un observator fin care se exprimă cu mult umor.
    Te iubesc, măi dragă!

    RăspundețiȘtergere
  8. O mică intervenție în roșu: „se turnează”, iar de aici încolo îți poți turna gândurile în aceeași manieră fină, adică netăbăcită de vreo regulă, în afară de inspirația dizgrațioasă și umorul de lemn(și cât l-ai chinuit, bietul)prea prefabricat pentru a păcăli ochiul măcar pentru un moment că există ceva inteligență în ce ai scris. Cele bune, keep it up!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunosc senzația ce o trăiești când nu îți place ce citești. Este însă atât de simplu să încetezi să o faci. Pur și simplu ignoră-mă.

      Ștergere
    2. Turnează tu, că eu torn. Bine?

      Ștergere
  9. pfoai, sa dau cu cascheta de caldaram, nu alta :))

    RăspundețiȘtergere
  10. urati,urati si la vorba si cred ca si la fizic!

    RăspundețiȘtergere
  11. se pare ca ai dat peste unul mai mucegait ca tine de aia teai speriat si ma mir ca nu ai cofundat stalpul cu autobuzul :))))poi credeai ca esti tu singurul mucegait din lumea asta :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. daca nu il vedeai pe ala sigur fugeai undeva in spatele unui bloc parasit si MUCEGAIT si faceai o laba tare cu gândul la blonda :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu il vedeam pe ăla, dadeam astazi peste mă-ta și-mi făceam o laba cu gândul percis sa nu aduc pe lume cretini anonimi.

      Ștergere
  13. daca nu ti aparea ala cu mutra mucegaita sigur te ascundeai in spatele unui bloc parasit si MUCEGAIT si faceai o laba tare cu gândul la blonda ah...:)))) pana se facea scula ta albastra ca mucegaiul...:)))))

    RăspundețiȘtergere
  14. ala cu mutra mucegaita era oglinda ta ...daca vei mai continua cu blogul asta mucegait vei ajunge ca ala ...nu se stie ce va fi in viitor ori probleme financiare ori vei supara rau pe cineva sau vreo firma :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau nu o sa supar pe nimeni, pentru ca oamenii au umor si firmele resurse de ignore?!

      Ștergere
  15. ai vazut ca uratul ala cu mutra mucegaita ca a ta a stricat imaginea frumoasa a fetei cu fusta transparenta asa si tu ne strici imaginea a multor frumuseti din natura etc etc a produselor facuta de anumite firma cu ceea ce scrii tu pe blogul tau mucegait impotriva lor da da tu vei zice ca nu e totuna ca nu e la fel ... ia zi cum e ...nu i asa ca nu e placut ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mars ma! Du-te de bea apa si pisa-te ca te-ai ingalbenit de atata comentat.

      Ștergere
  16. iar tu teai albastrit de atata bloguiala de mucegai :))))

    RăspundețiȘtergere
  17. De asta s-a inventat Facebook-ul, să nu mai citim glume proaste, dar din păcate și acolo au dispărut glumele dar au rămas proastele/proștii.
    Unde-i inteligențiunea umorului de altă dată?, așa spunea bunica mereu, Dumnezeu s-o odihnească în pace. Avea dreptate, trebuie creier serios să dai o replică elegantă cu stil și tăioasă la care prostul să se prindă în cel mai fericit caz la juma de oră după ce ai plecat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-aș dori să-l fi cunoscut pe bunicul tău, că în ultima vreme îmi ies glumele cam răscoapte.

      Ștergere
  18. „răgnet”, bloggere ? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. rắcnet n., pl. e (d. răcnesc). Strigăt puternic și bărbătesc. – Pin [!] vest și răgnet. V. țipet [!].
      Sursa: Scriban (1939)
      Probleme? Cu Google se rezolvă tot! :P

      Ștergere
  19. Mamă cât te iubește dl Anonim, alias Gogu. Il interesa daca esti gay, o fi ca te vrea la pat?! :P :)) Dar tu sa nu te lași ușor! :))Arina

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE