vineri, 6 aprilie 2012

Sunt defect

Eu cred că sunt defect. Analizându-mi gusturile am constatat că nu sunt în rândul lumii cum bine spune biata mama. Numai fiţele şi talentele de mine. Sau cum zicea ăla de la care am refuzat să cumpăr căpşuni stricate, am harfe în cap.
Păi spuneţi şi voi. Nu-mi plac micii, nu-mi place ţuica, nu ştiu unde jocă "ai noştri" deseară, nu am habar cum o să fie vremea săptămâna viitoare şi nici cine este Crudu. Îmi plac filmele lui Kim Ki-Duk, Aronofsky, Von Trier şi ale lui Alex de la Iglesia, care nu e unul si acelaş cu Alex de la Orăştie nici cu Alex de la Caracal. Clar am ceva la bibilică, altfel nu aş asculta Lana Del Rey, Yael Naim şi James Vincent McMorrow în loc de Florin Salam.
Toată lumea vrea sa vadă Gioconda la Paris, eu îmi doresc să văd Al noulea val la Sankt Petersburg. Şi mai am si prostul obicei de a citi, ba o carte, ba o revistă. Nu mă pot abţine. Mă murdăresc cu Dilema şi mă şterg cu Clik-ul.
Credeţi că toate astea arată că sunt un tip deosebit? Aveti perfectă dreptate. Deosebit adică ciudat. Ciudat adică anormal. V-am spus eu, sunt defect!

48 de comentarii:

  1. Esti perfect in defectiunea ta, he he :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc AniS. Cică eu aş fi protototip faţă de alţii.

      Ștergere
  2. Ca de la defectă la defect: suntem al dracului de norocoşi, noi ăştia, defecţii. Că oricum geme lumea sub greaua povară a perfecţiunii.
    Alintatule!:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te nelinişti, cu ceva zeamă de manea, mici şi seminţe, defecţiunea se rezolvă.

      Ștergere
    2. Nop, prefer sa rămân aşea defectă. Tre' să iau repede un gât de " Bere Gratis", apoi un masaj mental cu câteva rânduri scrise de unul din blogerii mei preferaţi.

      Ștergere
    3. Masaj la creier?! N-am mai auzit...Clar, esti defecta!

      Ștergere
    4. Cica mecanic as fi eu dupe diploma de bac.
      Da' nu-i exclus sa am vreo piulita slabita si sa se clatine hangaralele, de aia o fi asa galagie in bibilica mea! :P
      Stie cineva un mecanic bun?

      Ștergere
    5. Mecanicul poate să fie oricum, nădejdea a mare e în ciocan.

      Ștergere
  3. Bag de seama ca iti trebuie un mecanic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yuhuu, mai aveti un loc? Sunt defecta rau. Eu vorbesc prea mult!

      Ștergere
    2. Avem La Fee, dar la tine in şoseta aia ce este, azil de defecţi?!

      Ștergere
    3. La Soseta sunt acasa, dar cand vreau sa plec si eu intr-un loc exotic vin la tine. Daca ma mai primesti, daca nu, nu.Acuma nu am cu cine vorbi la Soseta ca toti sunt ocupati. Imi era urat singura.

      Ștergere
    4. Da ce fac ăia în La Şoseta, croşetează caşcaval în jurul găurilor ca să facă şvaitzer?!

      Ștergere
    5. Hehehe, nu ma trage de limba! E top secret!

      Ștergere
    6. De elastice pot să te trag?

      Ștergere
    7. Mai intai ne vom trage de sireturi! Iara cine va izbandi, va avea dreptul sa il traga pe celalalt de elastice, iar cine nu, nu! :))

      Ștergere
    8. Adicătelea ne bârfiți în lipsă? Ce-i Radule, vrei să afli ce îngroapă pisica? Muncim să avem din ce ne cumpăra șosete și să ieșim în lume cu ele. În altă ordine de idei, pe cine faci tu defect? V-am mai spus noi vouă că suntem toți niște intralilieci și că ieșirea din peștera ta e posibil să fie intrarea în peșterea noastră? Toți trăim în peșteri! Uite eu de exemplu urăsc ciocolata, mașinile, cafeaua, atât spania cât și italia, castraveții în oțet și blugii. Mai am, dar n-am timp să enumăr ca-n oracolul de la gradiniță. Și când mai vrei să știi ce facem, vino și întreabă-ne!

      Ștergere
    9. Lasa ca viu eu si verific daca e adevarat. Daca nu este va trag bolovanul la pestera.

      Ștergere
    10. Daca verifici, ma gasesti in castelul meu!

      Ștergere
    11. Are trepte castelul, sau trebuie să mă caţăr pe al tău par?

      Ștergere
    12. Pana vii, am doua alternative:
      1. construiesc trepte;
      2. imi las par lung;

      Ștergere
  4. eu cred ca stii ca nu esti defect ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eh, dar parca trebuie sa te invat eu ca aparentele insala....

      Ștergere
    2. Puştoaicooo tu ai sânje, eu viperă;
      Puştoaico tu a găsit bloaga mea...
      La la la, pană se gată berea! :P

      Ștergere
    3. vaaai...dar mie imi plac serpii; detest doar sobolanii ;)

      Ștergere
    4. Dar ce părere ai despre bere?

      Ștergere
    5. nu consum, deci bleah, bleah, bleah !

      Ștergere
    6. Eu da, deci gâl, gâl gâl!

      Ștergere
  5. că nu-ţi plac micii nu-i foarte grav, da' să nu-ţi placă ţuica e de neiertat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cică odată demult...pe când impărţeam noaptea patul cu o muiere (aceiaş mereu), ţuica mi-a plăcut. Prea mult chiar, că două zile după ultima sticlă, m-a ascultat fimeea cu urechea ca să vază dacă mai trăiesc.

      Ștergere
  6. cum poți? repede, un medic! și-un popă! dacă refuzi să fii ”reparat”, join the club! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, habar n-aveam cine-i matroana clubului. Acuş că te-am găsit, dai şi tu un măslină sau o covrig?!

      Ștergere
  7. Ahahah bag seama ca te-a "inspirat" ultima scriere a oamei de-ai inceput sa dai cu "reclama" si PR-ul p-aici :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, recunosc ca Uama ie jenială, o sursă, o muză care mă umple.
    Atât!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, of! Doar atât ai avut de zis de moi? Cam zgârcit cu laudele, domle! Ia să treci și asta la defecte c-am impresia că nu erau destule :D

      Ștergere
    2. Adicatelea nu-ti ajunge ca te-am facut geniala si muza? Uite inca una, ai o culoare la par delicioasa.

      Ștergere
  9. Io nu-s defectă. Deşi, îmi place muzica de-o zisăşi acilişa, dar asta fiindcă tu m-ai făcut să o cunosc, altminteri rămâneam la Billy Idol şi The Cure :D
    M-aş duce la Sankt Petersburg, dar şi Gioconda mi-ar place să o privesc. Cred că aş alege a doua variantă, deh sunt femeie şi vreau să văd Parisul. Am fost io în stare să fac un ocol de 1500 de km, întorcându-mă într-o vară de la Roma numai ca să văd căsuţa lu' Mozart de la Salzburg, dar nu fiindcă eram defectă ci fiindcă-mi place să merg cu maşina în neştire.
    Uneori citesc şi click, de multe ori mă uit la un show păcătos chiar, că-mi place să mă râd şi io de ăia.
    Clar nu sunt defectă, chiar dacă zilele trecute mi-am cumpărat şhogunul şi changi de la Adevărul, cu dorinţa expresă de a le reciti.
    Nu-mi place Cărtărescu şi nici Saint Exupery, iar după Cohelo nu transpir deloc, nu-mi plac lucrurile grele şi niciodată nu am să sar de cur în sus, băşindu-mă în nasul tuturor, agitând un fals aer doct de genul: Io privesc doar la discovery. Ete pârţ. Io-s la zi cu toate scandalurile.
    Da aşa sunt io.
    Şi ştiu că tocmai d'aia mă iubeşti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aia defectii iubesc perfectiune. Da-ti incoace sa ti pup!

      Ștergere
  10. yac, ai o viaţă complicată !
    ai văz't ce greu să explici ălor mulţi de ce nu-ţi place "Ai si te pego !" ?! şi de ce nu vrei să-ţi ridici haionul la maşină ca să se-audă maneaua peste tot, în pădure ?!
    da, aşa e, eşti defect!
    o să te-arunce lumea cît colo! dar, hei, ce bine e !
    ştii vorba: când o muri toată lumea ca să scape de mine ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asa, care e treaba cu melodia aia portugheza, de leshina lumea pe ea? Ca mesajul e tot ala din "Nu pagadi zaietz". :P

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE