vineri, 19 decembrie 2014

Linsoare

 
Fata grasă care umbla în mânecă scurta în noiembrie mi-e un fel de colegă de navetă mai nouă, dat fiind că pe alți călători îi știu vizual de ani buni. Chiar mă și salut cu câțiva moțăind din cap sau ridicând o sprânceană în semn de ”te-am văzut”.

Azi înainte sa ajung la destinație m-am ridicat și m-am ținut de speteaza scaunului din spate. Cu câteva momente înainte de oprirea vehiculului am văzut-o pe fata grasă apropiindu-și nasul de mâna mea. Exact când mă întrebam dacă nu cumva mi se năzare, fata grasă m-a lins! Nu a fost o atingere timidă. O nu, fata aia și-a trecut limba udă fierbinte și lată peste toate cele patru degete disponibile în acel moment.

Am coborât val vârtej și m-am uitat la degetele linse. În loc să le șterg le-am dus la nas. Miroseau a un cald nimic. Probabil fata grasă folosește periuța de dinți și pe limbă.

De luni o să port mănușile și în maxi. Preventiv. Nu vreau să ajung la birou plin de bale, doar pentru că anul ăsta Moș Crăciun îndeplinește fanteziile sexuale ale virginelor rubensiene.

2 comentarii:

COMENTARII MUCEGAITE