marți, 2 decembrie 2014

Oama de zăpadă


 
Un băiețel și o fetiță se joacă în zăpadă.

- Hai să facem un om de zăpadă înalt, înalt, zice el.

- Nu om, facem o oamă. O oamă de zăpadă pe tocuri. Îi punem fularul și fesul tău de lână, ochi din nasturii tăi de la veston și mâini din crengi, pe care punem mănușile tale alea negre. Și după aia facem o horă...

- Ăă ok... dar tu ce pui la bătaie?

- Uite, am adus un morcov să-i punem nas, zice ea. Ia stai, de ce ai făcut patru bulgări?!

- O facem cu gât, decide el!

- De ce, zicea ea curioasă, să poată să poarte mărgele?

- Nu, ca la sfârșit să-i zburăm capul cu o lovitură de lopată!

- Uă... Nu mai vreau oamă de zăpadă, începe ea să smiorcăie.

- Mno bine, ia-ți morcovul și du-te de joacă-te în altă parte dacă ești proastă! Doar n-o să stau toată ziua să-mi păzesc fularul și mănușile ca să faci tu horă de una singură în jurul omului meu de zăpadă!

12 comentarii:

  1. Face ce face fata (aia proasta, da?) si ramane mereu cu morcovu'!
    Te rog, lasa-ma sa cred ca inca se mai joaca astia mici cu zapada ca odinioara... Ca eu asa m-as juca, daca nu as fi mai inalta decat omii si oamele de zapada facute printre blocuri...
    Da' nu ma duc eu la tara, la mama? Ma duc! Si-mi fac Om. Care sa se topeasca cu tot cu morcov cand ma vede! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fata a plecat morcovită. Dar nu e bai, pe lumea asta exista o grămadă de băieței gata să-și dea fularul jos, șă le facă fetelor mochetă roșie până la omul de zăpadă. În plus am auzit că mai ninge, așa că putem repara ori răzbuna orice eventuală nedreptate făcută fetelor.

      Ștergere
  2. Bun morcovul ras şi nişte suc de roşii, să faci dâra de sânge după ce zboară capul. Şi să-i faci poze: before and after. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. nu e cre(s)tineste sa cauti pe google .

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE