vineri, 5 decembrie 2014

Die Antwoord - "Cookie Thumper"

Oficial se-apleacă bine


I-am promis lui Dinu recenzie la videoclip ,sau mai precis mi-am cerut-o el. Ca un ticălos iubitor de mâțe, prăjiturele și cântărețe posibil adolescente, mi-a trântit clipul în față și s-a cărat la o țigară pe balcon. N-a mai apărut de atunci.

Să trecem deci la treabă. Muzica e ciudată pentru mine care am făcu arpegii, solfegii, măsuri, cheia sol și alte chestii la școală gimnazială. Adică e ceva rap house, nu mă întrebați că nu știu eu muzici din astea neasistate social.

Clipul în schimb este genial. Adică n-ai cum să nu tresari la imaginea cu păpădia blondă de fată lipăind desculță prin glodurile Johanesburgului, pipăind textele unui spartfon.
Da da și cum mergea ea Scufița Blodă pe potecuță dă deodată peste Lupul cel mare negru și știrb, numit Anason, proaspăt ieșit de la bulău direct în ghetou.

Lupule n-ai o țigare?

Și lupu se pipăie între picioare și io dă!

Restul e bada bum-bum, cântec de gheață și fum, pipi pe scări, vânătăi în genunchi și țipăt de lebădă surprinsă la pisoar în curu gol.

Ați fost cuminți dragii moșului? Dacă nu, vă las să vă desfătați simțul erectil privind videoclipul cu mâna pe nuia!

 

6 comentarii:

  1. Tot Die Antwoord e genial. Alcool, sex, droguri, mult fum. Și Dinu nu mai scrie. Iar nu mi-a ieșit rima.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie mi-a plăcut Die Antwoord, dar alta piesa. La asta mi-a plăcut mult clipul.

      Ștergere
  2. Iuhu, hai că fu fain. Și nu-i din pricină de bere, deși n-am mai băut de ceva vreme, iar azi i-am cam tras la măsea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ¶u£a mea am citit si ce am inteles

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE