vineri, 26 august 2016

Rokia Dodo


Ieri am primit o scrisoare care m-a făcut să mă simt cavaler. Știți voi: pana de vulpe la pălărie, paloșul iute, chiloții de fier... 
Mno, cred că mă însor, sau mă mărit, sau așa ceva. Nu contează, eu să fie fericit! Fericit și bogat mai ales. Iată șansa:

"Bună ziua la tine,

 ai o zi foarte plăcută îmi doresc.
 contactați-mă în engleză ot franceză prea Numele meu este domnișoara Rokia Dodo.; Sunt din Coasta de Fildeș. Sunt 18 ani singură fată, un student. Sunt un orfan; Vreau să se mute în țara cu banii tatălui meu cu întârziere, care are un sold de $ 3,5 milioane de dolari în contul său bancar. Tatal meu târziu dl David Dodo, a fost otrăvit la moarte în luna iulie 2015 și de 21 a fost suspectat de a fi fratele său junior, care l-au omorât astfel încât el poate prelua toată averea lui. Am decis să transfere banii din țara mea în țara dumneavoastră pentru scopul de investiții și pentru continuarea în continuare a educației mele. Nu vreau să stau aici, în țara mea din nou pentru că, mă tem de unchiul meu, care este atât de rea pentru mine. Asa ca draga mea asta e motivul meu pentru a va contacta, astfel că mă poți ajuta să transferați banii în contul tău, așa că am putea veni în țara ta să se stabilească și să continue educația mea în timp ce vă ajută-mă să investească banii. Vă rugăm să după transferul am jurământ să vă dau 30% din banii m-ai ajutat. Aștept rokia de răspuns de urgență."

PS: cred că melodia "Pe coastă", a celor de la BUG Mafia e despre Coasta de Fildeș, că prea sună și arată a lumea a treia. In caz că  vreți să verificați:



4 comentarii:

  1. Bă, băiatule, nu te mai recunosc. Deci, tu spui că pe fata aia vrei s-o salvezi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Las-o asa, numa banii nu-i translata. Auzi, Coasta de Fildes! 18 ani, exotica, dornica de... studiu, neconsolata... Numa' calitati!
    Daca nu te insori, macar incerci o infiere, o relocare ceva!

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE