vineri, 4 mai 2012

Tot înainte!

Tot înainte tovarăşi, că înainte era mai bine!

8 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=1dCZpSo3XBo&feature=related
    Te slavim Romanie, pamant stramosesc!
    Eram in a 4-a sau a 5-a cand s-a schimbat cu Trei culori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Io n-am prins decat o culoare. Era rosie si avea o secera si un ciocan. In rest am prins o buna bucata din Jocurile Foamei.

      Ștergere
  2. Ati observat ca au taiat padurile pana cand au ramas doar doi brazi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a ramas cabana 2 brazi iar azi are tara 2 barzi. Unu-i Poanta altu-i Crin, noi doar radem si chiulim.

      Ștergere
  3. Haha, m-am prins dupa vreo 10 secunde. Oricum Radule, am vazut ca esti anti-Basescu/anti-PDL dar sa stii ca nici ailalti nu e mai buni. Eu nu m-as baza pe nici un politician roman. Nici azi nici acu' 100 ani nici maine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt doar anti, mai Papilloane taica. Se gaseste pe parcurs obectu' cartelii.

      Ștergere
  4. As zice ca spicele de grau sunt cam in plus, asa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alea nu sunt spice de grau, sunt paie de mohor că de Ceaşcă ne e dor! :P

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE