miercuri, 16 mai 2012

Pepeni cu gust de orice

-Pepeni cu gust de orice, pepeni cu gust de orice avem!
-Buei ţărane ia dă-te cu căruţa aia încoace. Pepeni cu gust de căpşuni ai mă?!
-Cum să nu şefu, ia uite colea, gustă!
-Măi ce chestie, chiar că are gust de căpşună. Da' prea ie uşor. Ia zi, unul cu gust de brînză ai?!
-Sigur şefu, ia uite colea, gustă!
-Băi să muară cici, telemea de Sibiu nu alta!
-Am zis că am pepeni cu gust de orice, de orice am şefule. Aide cumperi?
-Hai că tot te prind io imediat cu minciuna şi nu cumpăr nimic... 
Pepene cu gust de pizdă ai?! Sigur n-ai!
-Ba da şefu' uite, ia-l p-ăsta!
-Mmm...bleah, ptiu ptiu! Buei, ăsta are gust de căcat!!!
-Aaa şefu, vezi că l-ai înţâncuşat pe partea greşită şi ai nimerit curul!

13 comentarii:

  1. Bine mă', da' de unde să ştie omu' care-i mecla şi care-i curu la pepene? Că mie mi se pare că arată la fel pe ambele părţi :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intreaba tu un dentist si-ti va spune ca fara doar si poate, gura bate curul.

      Ștergere
    2. PPN-le merge molfait si cu jinjiile Anico! Dentistul poate sa shomeze in onoarea lui.

      Ștergere
  2. Melons......Tits.....Boobs......Hooters......mmmmmmmmmmm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai mare regret al meu e ca tatele sunt atasate pe femei. Tine minte ca am scris asta prima data la tine pe blog. O sa ajungi celebru!

      Ștergere
  3. :)))), ala de vindea pepeni era mentalist?
    p.s. una peste alta , bancul e de prost"gust".

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE