joi, 24 mai 2012

Jocuri perverse


Aseară stăteam ca de obicei la orizontală conectat la aparate, cu lichidul hidratant umezindu-mi epiglota arsă de fum. Băbuţa mea suspina alături ţinându-mă de o mână cu ochii în ecrane. Subiectul dureros al eutanasiei nu este uşor de discutat cu o femeie religioasă. Exasperat de obtuzitatea părerilor sale am exclamat:
-La naiba cu viata asta vegetativă, nu mai suport draga mea, nu mai suport! Te rog fă ceva!
-Dragul meu, scumpul meu eşti sigur că asta vrei?!
Cum eu am clatinat un da hotărât din cap, s-a ridicat frecându-şi ochii inroşiţi.
-Vreo ultimă dorinţă?
-Hai sa mai tragem o partida din aia nebună!
-Dar scumpule eşti extenuat...
-Nu este adevărat. Am să te fac să ceri milă, o să-ţi muşti buzele, o să...
-Bine, a spus ea aruncând plapuma de pe pat, hai!
S-a ridicat şi rând pe rând a închis televizorul şi calculatorul, mi-a smuls doza de bere din mână şi după ce a vărsat-o în chiuvetă a adus cărţile de joc.



21 de comentarii:

  1. Cum frate, să-ţi arunce berea? Aşa blasfemii nu sunt de acceptat în casă de om creştin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil era casa de budist sau mahomedan, deci se accepta.

      Ștergere
  2. "S-a ridicat şi rând pe rând a închis televizorul şi calculatorul, mi-a smuls doza de bere din mână şi după ce a vărsat-o în chiuvetă a adus cărţile de joc." A mai facut un drum ca sa aduca sticla de whisky pitita bine cu luni in urma, 2 pahare, cutia cu trabucuri si un pachet de slims dupa care a inceput o partida de poker pe dezbracatelea. Dupa cateva maini a trebuit sa inchidem si fereastra datorita vecinilor care trageau cu ochiul la cartile noastre...
    Banuiesc ca asta ai vrut sa exprimi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hihihihihi, după cum te ştiu, puteam să jur că boşorogii jucau cărţi că de futut....nu mai poate fi vorba :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eutanasiaţi-mă vă rog! am ajunsai previzibil decât ultimul bosorog. :((

      Ștergere
    2. Pfff, ce credeai? Că mă păcăleşti aşa uşor?

      Ștergere
    3. Nu trăgeam la Speranţa, că aia ie o curvă bătrînă la care trag toţi!

      Ștergere
  4. :))) pff....si cand mi-o luase si mie inima razna...:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-mi place poza. Deformeaza ordinea naturala a lucrurilor. Curentul asta e deja scapat de sub control.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ordine si care curent ma rog!? Parca tineai cu ursu'...

      Ștergere
    2. Ursu e cel in stanga. Ursoaica cea in dreapta. Nu e bine.

      Ștergere
    3. Dar că ar putea fi ambii urşi, ţi-a trecut prin cerebel?

      Ștergere
  6. hehehe! asta-mi aduce aminte de o alta faza din vremuri demult apuse! " mircea.. aaa... este ora...aaaaa... 18.15! daca tu chiar vrei sa faci CEVA sa stii ca te poti decide numai pana la ora 19,30. dupa caree eu o sa dorm ca trebuie sa ma duc la serviciu sa implementez SAP-ul" =)) deci si mie mi-a aruncat berea si a jukat poker de divort=)))))). dimineatza cand m-am trezit aveam un ciorap de-al meu (folosit, adica asul de trefla sau..oare dama de caro?!) sub perna. noroc cu vajnica judecatoare ce m-a divorztat aproape instant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amintirile te cofleşesc...Bancul îţi aduce aminte de divorţ si poza de căsnicie, sau viţăvercea?!
      Pappiloane, ajută-ne!

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE