miercuri, 23 mai 2012

Bancuri proaste cu Fuego


Oameni buni cu sufletul curat şi chiloţii nepătaţi, ajutaţi un biet amărât care de la un calciu, de la un magneziu nu mai vede infinitivul de gerunziu!
Spuneţi-mi şi mie oameni fraţi, tovarăşi pretini şi vecini ce are mass-media românească cu Fuego?!
Este acest personaj atât de captivant încât să merite să se facă bancuri pe seama sa? Este Fuego atât de bun, de rău, prost, scârbos sau delicios încât să-şi înfigă prompteriştii, actorii de mâna a doua sau blogării dinţii în bucile lui?!
Chiar nu înţeleg "trendul" ăsta. Cum adică "se poartă Fuego", ce este vreo boarfă sau blană de lux? Nu văd nimic special la el. Fuego este un cântăcios sclipicios de banal care practică o muzică benign de subtilă. N-ai practic de ce te lega, când nu poti numi măcar trei "pese" grele din opera sa. De asta mă mir că cineva îşi aduce aminte de el suficient de bine încât să-l imite. Probabil poanta este aia că român este sinonim cu prost şi cum genialul este inimitabil, hai vere să parodiem apa plată. Fără lămâie că e criză. Nimic original la fazele alea răsuflate.
Bancurile cu Fuego sunt deplorabile adaptări ale unor bancuri reşapate şi la fel de prost vulcanizate ca prezervativele din care s-au scurs poantele cu Chuk Norris. De unde le dezgroapă şi mai ales cine, nu am habar. Nici dacă aş şti nu v-aş spune că ar ajunge subiect de forum.
Nu vreau decât să ştiţi că eu protestez. Jos bancurile cu Fuego!


18 comentarii:

  1. eu cred ca le inventeaza si raspindeste singur, ca sa-si faca publicitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi o explicaţie asupra apariţiei şi calităţii, dar propagarea?!

      Ștergere
    2. oamenilor le place sa se rida. a bon entendeur, salut.

      Ștergere
  2. sincer, n-am chef sa-ti explic, dar gresesti flagrant. totusi, am remarcat ca oamenii care nu ies in evidenta sau cei care au probleme cand sunt in centrul atentiei, nu inteleg umorul de genul asta.
    si hai sa-ti mai zic una: varsa-ti nervii pe maimutele care fac si spun chestii doar pentru ca asa e la moda sau au vazut la altii si au preluat, neintelegand ratiunea sau momentul de creatie. tu te situezi undeva intre creator si imitator, de-asta esti confuz. de-asta esti nervos.
    prof. dr. psiholog Dumitru Continent.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doctore m-ai lăsat cu gura căscată, sigur nu eşti stomatolog?!

      Ștergere
  3. Cinei Fuego ? Si care-s bancurile alea?
    Sa ma dumiresc un pic si dupa, dau cu parerea !

    RăspundețiȘtergere
  4. "Cantacios!! hehehe. Si pe mine ma intristeaza" cum isi da cu arcushul pe corzi si cum traieste muzica excitand telenoveliste muieri. Am un sentiment de rusine de rusinea lui cand il vad cum da cu trilu in populatie, se ia de mamelonul stang si strange traindu-si zbieretul apoi intinde o mana, tot stang,a spre eter cu ochii umezi. si mai da si din cap inspirand lacrimos pentru a mai convinge odata ca ale lui corzi nu si-au gasit arcusul potrivit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mircea, eşti ingrozitor! :))
      Tu chiar l-ai văzu pe Fuego prestând dacă ştii ce joc scenic are. Oricum, dacă experienta a fost prea traumatizantă avem un cititor psiholog (sper să mă mai citescă şi după ce citeşte asta) căre te va ajuta să depăşeşti momentul.

      Ștergere
    2. Doctore, de ce ți-ai închis blogul, nu mai aveai pacienți?

      Ștergere
  5. Nu am ce spune, unele bancuri sunt chiar amuzante :)
    Chiar daca nu stiu nici o melodie de-a lui Fuego, un banc cu el tot stiu:)

    Toata treaba cu bancurile a inceput de cand a inceput si el sa planga in melodii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi nu a început, ci continuă să plângă! Mioritic.

      Ștergere
  6. Tu mucegai ales, cine esti? vreo ruda de a lui? Sau chiar esti fuego?
    mai bine ai sta pe net si te-ai documenta despre manguste decat sa ii plangi de mila lu fuego. Stiai ca fuego este (ghei)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buei Luchiene, dacă îţi cânt eu ceva rămâi bleg de urechi. Fuiego ie unic şi diferit de mine bre. Adică nu sunt eu, pricepi? Mangustele nu mai sunt la moda, acum se studiază intens viermii de măta se... Dacă Fuego este în paranteză ghei, am o bănuială că din modul iese str8. Nu l-am controlat că nu ie genul meu :D!

      Ștergere
    2. Da dupa cum vorbesti sigur esti vreun pui de prost. Ai fost sau nu pe la scoala? Si apropo ai niste texte in tine de ramai lat .. esti belea cantaretule. unde canti la bodegi?

      Ștergere
    3. Cu cine te certi anonimule?!

      Ștergere
  7. Cum isi scoate Fuego prezervativul?
    Trage o basina!

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE