miercuri, 9 mai 2012

Aşteptare


    Aştept. Sărut. Durere, sărut. Transformare, durere, sărut.
   Uff, doar stau aici aşteptând. Şi înainte aşteptam. Nici nu ştiam de când pentru că nu ţineam minte ce. Poate ca să dispară pufuleţii aruncaţi în apă.
  Cineva a spus că nimic nu se pierde, totul se transformă. Atunci am realizat că aşteptam transformarea prin sărut. Cunosc destule despre primul subiect pentru ca am fost înainte un ou apoi mormoloc. Acum sunt broască.
   Fetiţa cu pufuleţi a întrebat cum am apărut în lacul cu nuferi şi dacă m-a adus barza. Nu, pe mine mă ia barza. Dar numai dacă nu sunt atent. Despre sărut, Fetiţa cu pufuleţi a spus că o să mă transforme în prinţ. Într-un anume fel mă tem că sărutul o să doară.
   Acum aştept trei lucruri: sărutul, durerea şi transformarea. Şi apoi, dacă mă transform, ce o să fie? Poate să-mi spună careva în ce se transformă un prinţ?
   Aştept. Sărut, durere, transformare. Sărut durere. Sărut. Aştept.

12 comentarii:

  1. Cel mai nasol e că de obicei durerea apare după transformare. Că prințesa pula prințesă, îi muma pădurii și degeaba o devenit broscoiul prinț. Uof, grea viața de broscoi! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă pupi broscoiu' cui trebe, ajungi prinţesă chiar dacă eşti râioasă. Prinţesa de Baltă Seacă. Urâţenia nu este impediment. Tu chiar o considerai frumoasă pe Diana ce-a adulterin de moartă?!
    Dubiu: Chelea de broască se numeşte măta se?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hăia-s lotuşi dragule, nu nuferi, balta am secat-o eu si am facut-o lac aseptic.
    Mie mi s-a spus prinţesă, am sărutat un aparent prinţ, după ce vrăjitorul a spus cuvintele magice: ”vă declar soţ şi soţie”, a redevenit broscoi râios şi doar vrăjitoarea cea bună s-a milostivit de mine, şi a spus cuvintele şi mai magice: sentinţa e definitivă şi irevocabilă, iar eu am oftat şi am redevenit o femeie fericită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, am greşit lacul. Ăla cu nuferi avea ţestoase în el. Miaş' bulba, măcar broasca ie bună?! E mascul?
      Dapăi cred că eşti fericită că ţi-a secat lacul şi nu portofelul prinţele hăla! :P

      Ștergere
  4. Eu n-am vazut gagica (de la printesa la centurista) sa pupe broscoi. Stiam doar un banc cu doua gagici, un broscoi si ceva investment bankers din New York dar acuma imi scapa. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si dacă nu ai văzut tu, nu există ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga broscoiule, (cu sau fara "bros")
    Printese exista. Sanse sa te sarute o printesa sau o simpla fiinta ce viseaza la fel ca tine la transformare , sunt 50 - 50.
    Si daca totusi te transformi in print....grea viata te mai asteapta.
    In primul rand va trebui sa-i fi vesnic recunoscator celei ce te-a facut print. Grea incercare. Va trebui sa-i spui mereu cat e de frumoasa si cat de mult o iubesti. Va trebui sa taci si sa o asculti de fiecare data cand se scoala cu funduletul ei bombat 'in sus. Va trebui sa-i ridici moralu' cand va avea impresia ca s-a ingrasat 300 grame. Va trebui sa mergi cu ea sa-si cumpere haine si sa astepti rabdator in timp ce le probeaza. Va trebui sa te duci cu ea in vizita la parinti si sa-i cumperi mereu flori mamei ei.
    Va trebui sa...pfoaaa dar cate vor fi de facut...
    Nu mai bine ramai tu broscoi ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am trecut deja prin asta. Aleg transformarea ca sunt creţ de la apă şi sătul de muşte beţive.

      Ștergere
  7. Ok. Am dat un search pe google(two women, frog, investment banker) si am gasit usor bancul ala de care ziceam. Dau copy and paste:

    These two women were walking through the forest when they hear this voice from under a log. Investigating, the women discovered the voice was coming from a frog:

    "Help me, ladies! I am an investment banker who, through an evil witch's curse, has been transformed into a frog. If one of you will kiss me, I'll be returned to my former state!"

    The first woman took out her purse, grabbed the frog, and stuffed it inside her handbag. The second woman, aghast, screamed, "Didn't you hear him? If you kiss him, he'll turn into an investment banker?"

    The second woman replied, "Sure, but these days a talking frog is worth more than an investment banker!"

    RăspundețiȘtergere
  8. Uff, mai Radule, daca stiam acu' doua saptamani, cand am trecut prin Buzau, cred ca m-as fi incumetat sa te sarut io!
    Nu ma cred vreo printesa, da's Dragaica, daca mai tii minte.
    Ma gandesc ca macar sa te fi scos din apa, sa te descretesti la o bericica. :P
    Oac!

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE