joi, 9 decembrie 2010

The Borgias - seria 1 - poze de figuranti 2


Dupa o pauza, am primit noi poze de pe platoul de filmare al serialului Familia Borgia. Desi m-am rugat (se pare ca nu suficient) in nici una din poze nu apare Jeremy Irons, pe care sunt convins ca nu l-ati uitat din Mr Butterfly. Nu sunt macar poze cu Derek Jacobi, pe care nu multi il stiu dupa nume, dar sigur l-au remarcat prin Gladiatorul, Underworld: Evolution si Golden Compass. Pe internet au aparut intre timp imagini destul de profi dar neoficiale. Deocamdata ne consolam cu pozele facute de amatori cu telefonul.






Un comentariu:

  1. Moaaaamăăăăăă, mi-ar fi plăcut să fiu şi eu figurantă pe acolo. Să belesc ochii la toţi cei care sunt în stare să spună două fraze în public fără să se roşească de timiditate, ba să ne mai şi placă.
    Dar mi-ar fi plăcut o costumaţie de cavaler în armură. Nuş' de ce mereu îmi plac tinichelele strălucitoare. :)

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE