vineri, 15 martie 2013

Înţelegere

"Câteodată înţeleg femeile care au dulapurile pline de haine şi tot n-au cu ce să se îmbrace, că şi eu am agenda telefonului plină şi tot n-am cu cine face sex."

M.V.
R.G.
R.L.
x
y
z
şamd

23 de comentarii:

  1. :)
    e un citat, e o marturisire, e un strigat de ajutor :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate, toate la un loc!
      Ştii, bărbaţii n-ar recunoaşte că sunt nefutuţi faţă de femei nici arşi de foc. Dar intre ei... mamă ce văircăreli!

      Ștergere
  2. Ia uite! Sunt și inițialele mele acolo...șamd :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Clar, trebuie sa sterg cel putin o suta de numere din agenda ! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Banuiesc ca M.V,R.G, R.L sunt barbati, corect? Daca da, citatul asta ar trebui sa intre intr-o enciclopedie.

    RăspundețiȘtergere
  5. în sfîrsit, avem ceva în comun! avem noi, adica femeile si barbatii. teama de fi refuzat/a, pe de o parte, de fusta roz, iar pe de alta parte, de purtatoarea fustei celei roz.

    RăspundețiȘtergere
  6. "cateodata" asta in ce proportie este? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. la tine, ca tie m-am adresat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Lunar mă întreb pe cine să şterg din agendă.

    RăspundețiȘtergere
  9. ❤.ː̗̀☀̤̣̈̇ː̖́.❤
    hahahahahahahah!
    Eu sunt artista la stersaturi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ƹ̴Ӂ̴Ʒ•*'''''*•-:¦:♥
      ¸¸.☆¨¯`♥´¸¸.●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒჱܓ♥ ჱܓ

      Ștergere
  10. Nu mi-ai raspuns la intrebare, dar sa spunem ca mi-am facut o vaga idee.

    RăspundețiȘtergere
  11. :))) ce repede te prinzi

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE