joi, 30 august 2012

Şoping ţiomping ca la Dedeman

   Deci m-am enervat cu noaptea în cap. Cu botul în cafea pe la ora 9 arunc io un ochi la piticu gras pe blog, văz ca n-a mai eructat nici un curcubeu şi dau să ies când ce vede ochiu meu? Un comentariu. Mă iau după el şi ajung la o duamnă acasă şi văz că zice printre rânduri că barbaţii nu ie buni la cumpărături.
Arghh...ce a fost asta mă rog?! Nu e nimic, dar nimic adevarat. Bărbaţii ie cei mai buni la şoping. Păi să vă spun, io când era însurat...
   Mamă ce cumpărături făceam. Cumpăram tot de pe lista, absolut exact cum şi de unde era indicat. Nevasta de atunci era în extaz, în permanent orgasm. Cred că de aia noaptea dormea buştean sforăind ca drujba.
   Şoping, da... Deci cum reuşeam asta?! Păi aveam o vecinică la 3 care când pleca la supermarket primea lista mea de cumpărături. Eu îi reparam o priză, ea îmi aducea o sacoşă... Eu îi reparam la budă plutitorul, ea îmi umplea căruciorul. Ca în reclamele Dedeman. Tande pe Mande. În 2 ore urcam glorios cu sacoşele la 6! Nu vă mai spun că vecinica avea capot cu decolteu şi tot timpul o bere în frigider păstrată pentru şopingu meu.
   A mers aşa pâna cand n-a mai avut vecina prize şi a trebuit să mă ocup un pic de instalaţia ei personală.

Nu-ş cum dracu, poate prin vechea metodă de comunicaţie a bătutului în ţeavă, cineva i-a zis nevestei cum fac io şoping ţiomping cu vecina. Atunci mi-a devenit viaţa mai clară şi mai veselă decât  în reclamele la detergenţi. M-o fi ajutat fierul de călcat primit în cap, că tare repede prin faţa ochilor existenţa mi-a defilat.
   M-am trezit înconjurat de flori, perfuzii şi o grămăjoară de felicitări. Pe una din ele scria:
"Am prins o ofertă la cleştii de spart nuci, mi-am luat doi de rezervă şi mi-au rămas bani să-ţi iau şi ţie o pereche de papuci. Îî găseşti la uşă.
PS: am schimbat iala.
PPS: Vecina de la 3 s-a măritat cât ai stat în comă!"

11 comentarii:

  1. de râsu plânsu...
    io chiar m-am râs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să-ţi fie jenă la fălci, că te-ai râs de un biet bărbat horopsit de hapsânii femeilor!
      :P

      Ștergere
  2. ahahaha genial :))) uite o metoda foarte buna :> e de tinut minte :)) oricum, daca s-a casatorit nicio paguba, ca nici fraieru ala nu stie sa faca cumparaturi singur :)) deci o sa fie un party ceva de speriat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De parcă poate careva garanta că o să iasă şopingu ca la carte în ziua de azi când nimeni nu citeşte şi poţi comanda orice pe internet. Sex mai ales!
      Mulţam de prilej!

      Ștergere
  3. ce face shopingul din barbati........Esti un bărbat-super-erou specializat în lupte de guerilă.:))
    una peste alta, povestesti a dracu de frumos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si ce sa faca o biata fumeie care are, par egzemplu, vecini super naspeti, eventual din proaspata pensionarime? Sa nu ai cui te plange de un flotor, de o saiba, de un cablu impuscat, de schimbat o diuza la aragaz? Iti zic tot eu: inveti sa schimbi bateria la baie, sa repari balamaua de la geam, sa schimbi becul, prelungitorul, sa etc.
    Pentru instalatiile personale apelez la personal calificat fara neveste dotate cu fiare: de calcat, de schingiuiala.
    Esti un caz rar, de vecin saritor. Brava tie! Pacat de coma. Ca vecine vor fi mereu.
    Uf, si taman mi s-a busit o priza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cheamă repede un vecin. dacă nu pe pricepe v-or fi pensionari mai puţini.

      Ștergere
  5. Fierul ăla de călcat era şi în priză?

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE