miercuri, 29 august 2012

Cu acadeaua în venă


Tocmai mi-am amintit că răscolind netul după o poză pentru articolul cu dropsurile Sula, am descoperit o ştire mai veche despre un subiect mereu actual. Lumea înebunită de riscurile din ce în ce mai vizibile ale vaccinării a ajuns să fie păcălită de soluţii alternative dintre cele mai fantastice.
Unde credeţi voi că s-a petrecut, dacă nu încă s-o mai petrece faza asta? Aţi ghicit, la americani!
Anul trecut prin noiembrie media din state a început să strige ca din gură de şarpe că o tanti din Nashville (posibil şi o alta în Phoenix) vindea pe net acadele contaminate cu varicelă. Reclama postată pe Facebook, promova acadele contaminate cu varicelă drept alternativă naturală la vaccinare. Comanda se făcea online si expediţia prin poştă, totul la numai 50 dolari bucata.
Frate, dar scump o mai suge lumea prin state! 50 de dolari o acadea?! Atunci la ce metodă de imunizare am eu, oare cat să cer?!
Tan ta naa... îmi vine să cânt:

Păi lasă-mă bădiţă, lasă-mă să mor,
Cu trei acadele-n venă şi laic la purtător... 
sursa foto


17 comentarii:

  1. :)) ai anticipat gresit.
    Ma refeream la acadele ca-s dragute pt ca au forma de p*** :)

    RăspundețiȘtergere
  2. acadele cu cancer n-au? in caz ca am sida si nu vreau sa mor de ea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Io eram obișnuită să mi se spună că mi se dau bani dac-o sug, nu să mi se ia! Păi în condițiile astea o mai suge cineva?

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Ia spune aaaa!
      Da, ti se potriveste oricare. :P

      Ștergere
    2. Aaaa, fusei de-ţi cumpărai papuci,
      Mărime universală,
      Străduieşte să n-apuci,
      Să ţi-i dea vreo Ară...

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE