marți, 21 august 2012

Serviţi vă rog o sulă!


   Mi-a căzut faţa şi era să calc pe ea la auzul invitaţiei. Oprit în plin avânt şefu' a gogonat ochii mari. Colegul i-a pus-o pur şi simplu în mână şi i-a zâmbit alb dulce şi fals ca un dozator de zaharină.
- Să nu o roadeţi, a mai zis el, lăsând omul cu gura căscată! Apoi a trecut la următorul coleg.
- Serveşte te rog o sulă! Da' nu ti tieme, îi sănătoasî, are vitamina Şie şi n-are chic di zahâr!
   Când mi-a sosit rândul, am mulţumit şi am ascuns-o în sertar. Abia aştept să o dau şi io cuiva. Vorba manifestului: suge si dă mai departe. Pfiuu, mă gândesc la Băsescu cu buzunarele pline de sule bălind către mulţime:
   Români, să sugeţi bine!



12 comentarii:

  1. astea sunt material didactic pentru fetele de la sosea ....

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. La obect bossu' ori şefu'.(ştergătorii de parbrize dixit)iar pentru şefi mai mici traducem moldovineşte:
      şef mai mic = şefuţ
      şefi mai mici= şiefuţi
      boss = bossuţ
      boşi = bosugi!
      Nu mai beau!!!!

      Ștergere
  3. Unde? la kaufland? acum ma duc! e la liber?

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Nu mai zici nimic acum cand chelu' si-a reluat legal fotelul?! :P

      Ștergere
  5. Tac. m-am autodenuntzat ca am participat activ la lovitura de stat. sunt la reeducare la aiud

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bombonel ie la Rahova sigur!? Nu de alta dar ama auzit că scrie pe blog de la parnaie. O fi de la sulă sau de la prefectură...

      Ștergere
  6. Era bine sa treceti un pic prin Botswana, sa va plateasca in moneda lor!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot in sule te platesc si aia?! Macar iti umplu cu ele portofelul nu gura! :D

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE