marți, 7 august 2012

Eartămă Mirceo!

Eartămă  Mirceo că n-am ştiut ce fac! Am intrat în criză, m-am panicat imediat ce aia de la secţie mi-a pus ştampila în mână şi mi-a cerut buletinu la schimb. M-au tăiat toate apele instantaneu când m-a pus să semnez şi am văzut că deja ştie unde stau şi cu cine. După perdeaua cabinei am decedat nervos. N-am putut rezista voltajului psihologic şi-am trântit ştampila peste NU.
Eartămă Mirceo că sunt slab de drac. Sper că aura ta de anti băsist să nu crape din cauza unui bicisnic trădător de pretin ca mine.
N-am ce să mai fac şi acum că am comis-o, iaca îmi caut scuze.
Imi aduc aminte ca pe Băse l-am votat pentru ceva. Nu mai ştiu exact pentru ce, dar era parcă promisiune de trai bun. Original, nu?! Apoi l-am votat pentru că este chel şi chior, pentru că râde şi plânge, pentru că face sex, pentru că bea şi fumează, pentru că trage chiulul, pentru că injură, pentru că discriminează, pentru că fură. Pentru că este clar un adevărat român. Pentru că ne reprezintă!
Eartămă Mirceo pentru votul negativ dat ideii ieşite din anusul contra naturii numit USL. Iartă-mă şi crede-mă că dacă acum auzind numele lui Băse beşi ca de la fasole cu chili, când o fi Crinu' preşedinte ai să te caci pe tine!

29 de comentarii:

  1. Am înteles ca de acum de acum str. Primaverii o să se numească Crinii din primăvară iar bd Kiseleff se va numi Crin&Ponta.
    Şi aşa Kiseleff e de tristă amintire.

    RăspundețiȘtergere
  2. Suna prea ruseste Kiseleff. Crin & Ponta suna ca Dolce & Gabana.
    Moama, e posibil ca dupa alegeri sa avem presedinte...un cuplu gay!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna ruseste pentru ca a fost un general rus! :D

      Ștergere
    2. hmmmm, in sfarsit tara asta va fi condusa pe dos decat pana acum....adica bine:))

      Ștergere
  3. Auzi, da' dispri cari " Mirceo" zici mataluta acilea? Lu' cui ii ceri asa pios ertari?
    Recunosc, is cam picata din luna si nici lapte n-am beut azi si nu m-am prins.
    Lumineaza o biata moldoveanca mai saracuta asa cu duhu'...

    RăspundețiȘtergere
  4. e vorba de mircea cartarescu - nostalgia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Saru-mana, boier dumitale! :)
    Asa inteleg. Multam, Dimitri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi că Dimitri te-a indus în oroare! :P

      Ștergere
    2. Deci ma lasi aburita de altii? Asa cavaler imi esti tu?
      O, quelle horreur, mon cher!

      Ștergere
    3. N-am avut ochelarii la mine cand te-a aburit domnu'! :P

      Ștergere
  6. hehehe. e foarte interesant ca un base a impartit "rumanimea" in doua. pro si anti base. acum nu l-ai votat pe el. ti-ai spus parerea.
    vis-a-vis de fasole, base si crin. fara discutie ca nu pot sa nu vad ideea de lipsa de valori de care s-a inconjurat panglicarul asta care-i chel si-si face freza cu perciunii sau barba (dupa caz, sa nu vada lumea ca-i chel :P ), care bea, ragaie.
    mi se pare de-adreptul nepotrivit ca o caricatura sa ma reprezinte. de-aia sunt anti - base si pro nimic.
    poate sunt nostalgic si visator cand ma gandesc ca singura valoare pentru noi ar fi monarhia. nu prea o vad pe regina angliei sau oricare cap incoronat sa gajaie a prost, sa bea cu toti ciobanii lumii prin carciumi obscure, sa arunce amenintari si rautati ragaite. eu pot fi asa, dar cel ce reprezinta tot ce inseamna romania, cu istoria si oamenii ei buni din istorie trebuie sa fie cel putin decent.
    este un ragaitor de rautati. ideea ca (,) "crin e mai prost", e copilareasca. in nov putem alege pe oricine vrem, nu neaparat crin.
    ma bucur ca ai opinie! si ti-o respect!.

    RăspundețiȘtergere
  7. "Cri, dă-mi mânuţa şi fii atent(ă):
    e toamnă arborescentă
    şi nori în amestec cu stele
    curg peste autoturismele de pe şosele.
    prin toamnă priveşti ca prin rigla de plastic
    din clasa-ntâia: fantastic
    se vedea-nvăţătoarea ocolită de curcubeu. "
    ............................................

    "Cri, dragă eu.

    trec autoturisme absente
    pe şosele fluorescente.
    va veni spic de zăpadă
    şi va fi altfel colorată fiecare piatră de pe stradă
    o să viscolească peste parbrize, capote
    iar noi, sub plapuma de satin
    vom citi la caldură Truman Capote
    în miros de scorţişoară şi vin.

    în televizorul color
    cu sonorul dat încetişor
    din părul tău oricare fir, şuviţă şi franj
    va fi dublat cu frez, ciclamen şi oranj
    (culorile nefiind bine reglate),
    Cri a mea cu tâmple perlate.

    ştiu acum că viaţa exista ca să fie trăită
    asta înveţi de fapt de la o femeie: că nu eşti nemuritor
    că nu eşti tot una cu universul chiar dacă eşti un mic univers.
    ştiu acum că nici un poem nu a schimbat viaţa nimănui.

    dă lăbuţa (vei da şi boticul)
    toamna îşi agaţă baticul
    în pomii turcoaz.

    noi hoinărim prin fototapetul cu frunze gălbui şi cer de atlaz. "

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult, dar mult de tot Anaid! Mă cam dezamorsez de fiecare dată când încerc să-ţi răspund acru. Şi cred că ai văzut că uneori pot fi mai turbat şi mai râios decât un caine băşinos.
      Muţumesc că mă suferi!

      Ștergere
    2. cu drag, te citesc dimineata la cafea. de ce te chinui sa fii acru cand stii ca te pup cu buze de miere?!:)

      Ștergere
    3. Buzilii tali ca doo petali... :))

      Ștergere
    4. :)))nu te-ai putut abtine.

      Ștergere
    5. Poi daca ma provochezi...Apropo, nu dai si tu o cheie de la bloaga ta?! Sa vaza si ochiu meu ce scrii cand tragi predelele la iatac.

      Ștergere
    6. se puse praful pe etajere, cu matura nu mai dadui demult si nu-mi mai las obrajii, aşa, de capul lor, în bătaia vîntului cu atat mai putin perdelele netrase.
      Moft is my middlename, nu am scris nimic despre frig, foame, toamnă ori alte chestiuni indecente de genul, despre toate cărţile despre importanţa unei felii de pîine care s-au scris pînă acum ori despre coşul de flori în care m-am născut. nu dau doi bani pe nostalgii de genul. şi nu cred că nu urmăreşti îndeajuns de îndeaproape uneori, încît să şi înţelegi unde bat, cert este însă că nu am avut niciodată suficient timp să iau buretele în mînă şi să mă apuc să şterg toate cîte probabil că ar fi fost mai normal, mai corect şi mai firesc să nu mi se întîmple. dar într-un fel e cu atît mai minunat că nu am reuşit. pentru că dacă aş fi apucat să fac asta, aş fi fost nu doar vinovată pentru restul de circumstanţe cretine care au urmat, ci şi înfiorător de laşă. m-am mulţumit în schimb să iau pensula în mînă şi să dau totului un sens în funcţie de propriile-mi culori. să devin oricine altcineva mi-am dorit. să mă scriu şi rescriu după bunul plac ori de cîte ori am simţit nevoia de aer curat. iar asta trebuie pînă la urmă, trebuie să mai poată însemna ceva.Cam asta e dincolo de perdele in iatacul plin de miresme de magnolii platntate in curtea mea interioara.

      Ștergere
    7. p.s. abia asta-i o provocare. :)

      Ștergere
    8. Pensula sau penseta?! Imi pari preocupata excesiv si calofil de detalii.

      Ștergere
    9. plus minus aproximativ un doi la sută complet scăpat de sub control, deşi acest lucru nu a putut fi demonstrat de savanţi.( încă)
      Azi m-am dat jos din pat si-am facut pe nebuna. :)
      p.s.doar par
      p.p.s.pixul. :)usa din spate pe unde-mi vin scrisorile e deschisa.

      Ștergere
    10. Ah, ador uşa din spate atât de tare, că mă doare!

      Ștergere
  8. intotdeauna am considerat ca doar din pivnita se poate citi Capote. sau pe intuneric bezna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu lanterna sub plapumă cu o mână în chiloţi! In ai tăi preferabil.

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE