marți, 21 februarie 2012

Top RoJenică - 10 cuvinte cheie gugălite în blogu' meu


Dacă toata lumea o face, mă conformez şi eu trendului de a afişa cuvintele căutate pe blog. Iaca deci astăzi mărturisesc cu mâna la gaură cuvintele cheie prin care îmi este găsit bârlogul:

1. pula,
2. cur,
3. comice,
4. ghiocei in zapada,
5. mucegaiuri bine alese,
6. vlog,
7. cap de pula,
8. pula de cal,
9. pula de zapada,
10. pule mari.

Vai ce surpriză, de la primul foc aflăm cuvântul “pulă” chiar pe primul loc! Pe locul doi nădejde ca-ntrun cui de tei, tavarişci “cur” bate la fund complice “comicele” de la trei. Ghioceii crescuţi sub pulă ca pată de sezon fac mişto de “ghioceii în zapadacăzută pe balcon. Exact cât să pudreze “mucegaiurile bine alese” prinse în top cu pioneze.
Dar ce văd eu, un “vlog”! Al meu ie oare? Iar de sub “vlog” un mândru “cap de pula” din Buzău răsare. Şi nu e doar al pulii cap banal, ci este vârf de lance la “pula de cal”. Uimiţi la geam internauţii sar grămadă să vadă marea “pula de zapada”. Vă spun cinstit iubiţi şi dragi ai mei căutători, pe blogul ăsta nu găsiţi minori. Aici e locul special în cari, se-ncheie lista doar cu “pule mari”

În concluzie, legea conservării verzei de net şi principiul echilibrului limbii în lumenul interfesier se refrazează aşa:
Dacă îţi bagi pula într-un blog de la început, la capătul celălalt o să ai drept produse principale de reacţie nişte puli mari.
Nu ştim câte şi cât. Pentru numărat si măsurat organe alături de alte produse secundare ale reacţiei de băgare şi flendurare există argh-zgât listerii, page rankiunoşii, net bootoşii, arătătorii cu indexu', agro-agregatorii, mpopeştii şi bineînţeles mniezăul autointitulat al netului, aşa să ne ajute el, Gogleul!

10 comentarii:

  1. De unde rezulta ca gandesti si te exprimi pro fund. La mai mare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica sa fac curu mare, asta ie urare?! Ha? Vine ea vara sa vezi ce te invadez...

      Ștergere
  2. Io apreciez simplitatea. Adică la tine intră omii care scriu pur și simplu pulă, la mine vin cu din alea gen „îi place la femeie să sugă pula” sau „pula în pizdă dezvirginată”. Uof, cititorii tăi sunt mai mișto decât ai mei! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă individiezi serios?! Sărut mana, Oamo dar să ştii că azi m-am uitat iar la cuvintele cheie şi era plin de ghiocei cărucioare flambate şi papa pt copii. Cred ca Marele Gogleu se razbună că i-am dat ieri voleu.

      Ștergere
  3. Dorule, nu stiu in ce categorie ti-ai aruncat blogul tau ( in derizoriu sau in pamflet ), dar ma face sa cred ca, articolele pe care le dactilografiezi pentru mizeria aia de ziar si pe blogul tau urmaresc strict denigrarea actiunilor de voluntariat, atat de apreciate de oamenii de bun simt si ratiun. Toate cele bune! Semnat: Madalin Barbu - www.euramnicean.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum, cum? Domnu' vedeţi că aţi greşit gaura!

      Ștergere
    2. Mădălin, nu ştiu cum se traduce în limba română trolajul, dar cred că asta faci tu. Sau confuzie. Sau ambele. Oricum, dacă tot depui un efort să comentezi undeva, mai fă unul minor şi crează-ţi un cont google, că tot are asociaţia de care pomeneşti pagină pe blogspot.
      PS: dacă vrei să-ţi fac reclamă, să ştii ca plata se face în beri. ;)

      Ștergere
  4. Am dorit sa comentez in nume propriu. Nu doresc absolut nicio promovare, mai ales din partea ta. Esti un asa zis "jurnalist", esti platit sa arunci cu acuze, ok, asta ti-e munca, nimic de comentat. Dar cand se face nene treaba cu adevarat, tine-ti stilul in cerneala si nu mai arunca baliverne. Unii tineri chiar muncesc voluntar pentru municipiu. Stima. Semnat: acelasi Madalin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comenteză cât doreşti, dar încearcă să fii mai coerent. Comentează la subiect şi la moment. În acest moment baţi câmpii. Doru Gheorghiade a fost pe acest blog doar un subiect. Depăşit, cum depăşit pari şi tu. Acuzele sunt de fapt critici. Mai ai de belit. Ochii. Încercă şi tu să utilizezi internetul şi la altceva în afară de Facebook şi referate.ro.

      Ștergere
  5. Ia uite cine mai scrie 10 cuvinte cheie? 10 nu mai multe, da?! :P :)). Cel mai mult imi place pula de zăpada. Ha?! Cum vine asta?! :D Madi

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE