vineri, 10 februarie 2012

Rusoaica



Uite-o mă cum arată! Nu-i aşa că este minunată?!
M-am îndrăgostit de ea la prima vedere. Ştiu că nu o să dureze. Ştiu că este foarte posibil să o părăsesc într-o lună, maxim două dar nu mi-o pot scoate din cap. Aşa sunt eu. Aşa sunt bărbaţii. De când i-am văzut culoarea părului, de când i-am atins fundul mătăsos am simţit că o vreau, că trebuie să o am. Şi am avut-o. A trebuit să o plătesc. Doar odată. Este a mea acum. O pot avea când vreau, iar eu vreau zilnic. Uneori nu mă despart de ea nici noaptea. Ştiu că nu este tocmai bine. Ne ştim locul fiecare. Al ei este mai sus.
O iubesc pe Rusoaica mea simplu clar şi fără echivoc. Îmi plac urechile ei. încântă să le simt peste ale mele. Îmi place căldura pe care o iradiaza prin fiecare centimetru. O ador pe Rusoaica mea. De n-ar fi interzis de dogmă aş merge cu ea până în faţa altarului. La primărie am fost deja.
Un singur lucru ne mai poate despărţi: primăvara!
Atunci poate va trebui să mă despart de căciula mea rusească. Privind zăpada asta, nu prea cred. Dar dacă totuşi o să fie aşa, o să ne despărţim prieteni. Ea o să rămână sus pe cuier până la următoarea iarnă, iar eu o să îmi văd liniştit de viaţă ştiind că nu este geloasă pe Englezoaică - doamna şapcă.

sursa foto: internet

17 comentarii:

  1. Aveti toate sansele sa va iubiti pana prin aprilie, daca e sa credem prognozele... Dar adevarul e ca Rusoaica arata... BESTIAL! E genul care te iubeste fara mofturi, iarna de iarna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi hi, ce rapidă ai fost Irino! Mă pândeşti? Sigur că o să ne iubim an de an până cheleşte, sau până apare una mai bună, adică alt model!

      Ștergere
  2. Nu te-am pandit, bre! Dar e deja ritual sa intru la tine zilnic si sa te vizitez.
    Se stie ca Rusoaicele-s fierbinti! Stiu, ca si eu am ceva sange de rusoaica! :P Nu mult, cam un sfert.
    Iar eu iti iubesc scrisul mai abitir decat iti iubeste Rusoaica ta urechile!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))

    M-ai pacalit. Azi sunt prea lenesa sa ma loghez :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Din spate toate arata bine. Sa ne-o arati din fata si mai ales din profil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma crezi pervers? Nu tin eu poze cu caciuli in calculator!!!

      Ștergere
    2. Ai dreptate. Mea culpa. Am crezut ca sunt inca pe blogul Oamei. Ea se ocupa de lucruri de asta mai perverse. Ma intorc la ea sa o rog sa mi-o arate din fata si din profil.

      Ștergere
    3. E, uite, vezi cum face? Îl vezi, Radule, îl vezi? Ohm în toată firea, îi dau loc de onoare în blogroll, îl fericesc cu mare atenție și el mă bârfește la tine acasă!
      Deci da, Papillon ăsta merită niște pedepse mai aspre decât o suferit Papillon al lui Charriere! Sau măcar să-ți faci un insectar cu fluturi în el!

      Ștergere
    4. Macar Papiloma asta te barfeste eficient. La mine a avut succes. Ia declara, cate rusoaice ascunzi in sifonier?!

      Ștergere
    5. Pff, e o conspirație și mai multe nu! :)))

      Ștergere
    6. Oamo oricum sunt foarte pedepsit. Sunt pedepsit fiind obligat de biologie sa ies cu diverse donsoare. Asta da pedeapsa. :D

      Ștergere
    7. Ehe, ți-aș arăta io ție pedeapsă de-ai încăpea pe mâna mea, Papilloane!

      Ștergere
  5. Și cică noi, femeile, suntem complicate! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esteţi complicoase rău bre Oamo...de ce te cotileşti'?!

      Ștergere
    2. Dar Rusoaica unde e?:D Aaaaa deci la primarie!!! Imi place blana:D:)))

      Ștergere
    3. Iete...a inviat Sorana! Cum a auzit de blanuri, cum a reactionat. Femeie, deh!

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE