miercuri, 5 octombrie 2011

Ce-i trebuie Benone-lui? Drepturi de covrigar!

Pentru că n-a fost invitat la Zilele Buzăului şi plictisit să facă îndoielnică audienţă diverselor televiziuni de nişă, Benone Sinulescu a lansat săptămâna trecută o provocare. Ce s-a gândit fostul cunoscut cântăreţ? Ia să ne supărăm noi Sinuleştii pe conţăranii noştri şi să le dăm o palmă prin intemediul primăriei. Păi cum măi cârnăţarilor, pleşcoilor, covrigarilor, noroioşilor, nehoiaşilor, voi la ora exactă ascultaţi melodia mea cântată de ceasul din Palatul Comunal Buzău şi nu îmi plătiţi drepturi de autor? Şi jip-jap, cu titlul de cetăţean de oroare al Buzăului în obrazul lui Edil Boşcodeală. Dar în ce fel? Păi întâi dă scrisoarea de reject la "Răsboiu" adică în colţii presei şi abia pe urmă prin guriţă primariei. Dar ce să vezi? Buzău - 27 de grade şi prin vanturi de-ţi scoala peruca - obrazul lui Boşcodeală rezistă! Presa locală buzoiană se dezbină dar rezistă şi ea. Aia pro (dar multă) zice "daţi lui Beni ce-i al Buzăului”. Ceilalţi fac săpaturi şi scot la lumina ceea ce n-ar trebui să fie o surpriză. Melodia de la ora exactă este o melodie populară, adică folclor nene. Jurnaliştii News Buzău "au descoperit că melodia “Cât e Siriul de mare…” este atribuită pe nedrept artistului, fiind cântată cu mult înainte şi de alţi autori, melodia fiind din patrimonial universal al zonei Buzăului"
Deci nea Beni, ne laşi? Cantă bre la altă nuntă. Pe acasă la noi când culegi folclor primeşti aplauze, când semeni găuri primeşti covrigi. Pomană!

8 comentarii:

  1. Eu pe nea Beni il respect, dar nu il agreez neaparat. Are o aroganta care nu-l prinde. Si am si motive sa nu-l prea plac. Cand eram un dracusor de gradinita, eram tachinata la toate serbarile, datorita numelui meu. Eu fiid Irina, iar Benone un mucos obraznic si bataus. Si nu puteam " presta" cu el la nici o manifestare. Benoni si-a luat in culise cuvenita chelfaneala de la mine, fiindca se maimutarea poreclindu-ma " Loghinoaia"... Pana in clasa a 8-a si-a cam luat-o de la mine, iar eu populara tot nu am cantat! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ sonia,
    lasa draga mea, ca te-am razbunat eu. Te-a tras de codite? L-am tras de chelie! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Off topic si off Benone...bai, acu' sâmbătă seară (orele 22.00) am căutat o farmacie deschisa in Buzău la voi, am fost dirijat către centru și nimic. Deci băi...la voi o amărâtă de farmacie permanenta (non-stop) nu se găsejte, moare omu' ??? :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ AURASH,
    farmaciile non stop fac de garda prin rotatie. Lista lor este afisata la centrul comercial de pe Platoul Dacia in centru.
    iata lista:

    Luni: DONA 48
    STR.UNIRII CENTRU,BLOC B1, PARTER 0238/714131
    Marţi: IRIS PHARM
    STR. UNIRII, BLOC 8E, PARTER 0238/718463
    Miercuri: HEPITES FARM
    STR. UNIRII, BLOC L2, PARTER 0238/719565
    Joi: SENSIBLU PL.3
    STR. UNIRII CENTRU SUD, PARTER 0238/713789
    Vineri: DONA 48
    STR. UNIRII SUD, BLOC P10, PARTER 0238/719403
    Sâmbătă: IRIS PHARM
    STR. UNIRII, BLOC 8E, PARTER 0238/718463
    Duminică: FARMACIA CRÂNG STR. STADIONULUI-COMPLEX CRÂNG 0238/430706

    Sursa: C.J.A.S. Buzău

    RăspundețiȘtergere
  5. Aha deci e valabil "programul" cu farmaciile de garda de pe usa "sensi blue`ului" unde m-au trimis aia...din centru ;) Oricum, nu-mi mai trebuie si oricum nu cunosc orasu chiar atat de bine cat sa stiu unde-s adresele alea ;) Mersi oricum ! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. ce credea , ca la Buzau sunt caini cu covrigi in coada ?!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Vasile,
    pariu ca la covrigi se gandea?! Cainii se vad deobicei prea tarziu! :P

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE