miercuri, 15 ianuarie 2014

Furazolidon



Toată suflarea femeiască se oripilează când bărbații nu ridică blestematul de capac de la toaletă. Au și de ce.

Acum câteva săptămâni, deși luasem Furazolidon și prin urmare era total contraindicat, am băut niște beri.
Spun niște, că la un moment dat n-am mai reușit să număr. M-am aprins ca un reșou la față și în scurt timp am luat-o la ureche.
Prin urmare am ajuns acasă foarte, foarte, foarte beat.
Ce credeți că am exclamat prima dată dimineața după obișnuitele ah, of, bleah?
- Băi ce bine că nu sunt însurat!!!

Acum ca sa întelegeți și partea serioasă a problemei o să recurg (sic) la o glumă:
"Un reprezentant al Noii Ordini Mondiale ar fi spus:
- Nu, nu propun să ucidem toți proștii, zic doar să eliminăm etichetele și semnele de avertizare de pe produse!"

Se pare că pentru unul ca mine treaba ar funcționa, pentru că primul avertisment scris pe prospectul de la Furazolidon este cel referitor la consumul de alcool care nu poate fi reluat decât după 4 zile de la ultima administrare. În caz contrar apare riscul de crize hipertensive și alte fenomene toxice.
Drept urmare am fost chiar norocos ca nu m-am ales decât cu o durere de cap și o bine pișată baie maro!

sursa foto: g+

11 comentarii:

  1. Să știi că nu e de glumit cu hipertensitivitatea. De activitate toxică te mai repari, dar cu motorașul nu se glumește nicicând șeri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chestia cu tavoleta, hmmm. Exact așa zic și eu: „ce bine că nu-s măritată”. În America este motiv de divorț. :p Dar, eu, pe bune, n-am probleme cu asta.
    Oricum, mă bucur că ai supraviețuit. Cu Furazolidonul nu te joci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer si eu as divorta de mine, dar nu poci. Ma pot oare da siungur in judecata pentru cativa stropi?!
      Supravietuit dar cu sechele. :P

      Ștergere
  3. Solutia exista, fiecare cu baia sa si eviti divortul. :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. ceea ce impresioneaza profund, este grija si interesul femeilor pentru aparatul dumitale urinar... de parca pe toate le doare... iar mata esti sigur intr o inflamaaaaata prost stata care ti blocheaza canalul urinar...!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stai liniștit fara nevasta, ca daca aveai una ca mine nu ajungeai sa fii foarte, foarte,foarte beat, defapt nu cred ca ajungeai sa bei. :D Arina

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE