miercuri, 18 septembrie 2013

Iar a murit Dan Puric

Ați auzit că a murit Dan Puric de întâi aprilie acum doi ani și ați crezut, Ați auzit că moare și învie de Paști precum JC, și asta ați crezut.
 
De data asta Dan Puric s-a sinucis cu un glonte tras în cianură. Dacă vă spun că acum chiar a murit, mă credeți? Eu mă cred. Pentru mine Dan Puric a murit în momentul în care am aflat că a fost colaborator al securității încă din liceu, de la vârsta de 17 ani, așa cum se vede mai jos.
 
Cum mă, marele creștin ortodox cu vocație mesianică, Dan Puric a fost turnător?! Deci nu se poate, nu nu nu! Ei pe dracu nu, uite așa a învățat maestrul să joace teatru, dând în gât colegi la SECU.
 
Mă mir că marele ecologist Puric n-a scăpat nimic inteligent din gușă despre Roșia Montană, că doar omul are antecedente ce îl recomandă. De exemplu în 2012 tovarășul Puric s-a declarat împotriva electrificării zonei Siriu-Crasna pe motiv că:
 
"...electrificarea este un act de civilizație numai că în doi ani aici va fi ca pe Valea Prahovei.
Acest pământ are o vibrație. Aici s-a născut Vasile Voiculescu și e de ajuns... există o vibrație extraordinară. Este un județ rămas virgin, încă o necunoscută. Aici eu am copilărit și sânt mari energii cu totul și cu totul speciale."
 
Deci e o chestie de vibrație băi proștilor care sunteți voi proști, ăsta e argumentul absolut! Cred că vibrația aia provine de la mioriticul Buzău, plai nu virgin ci de-a dreptul ne futut de turism.
 
Dan Puric cel real a murit sinucis cu un pix acum 37 de ani. Ăsta de azi e o clonă cylon, ceva robot credincios întru Cristosul banului. De aia avea nume de cod Cristian, adică Creștinul.
 
Dar Dan Puric nu este de profesie actor creștin ci simulant opungiu sau opungeac. Astea sunt supra calificări bine plătite ale meseriei de Gigi Contra.
Un creștin adevărat nu s-ar opune construcției de mănăstiri, cum a făcut la Aiud. Un creștin adevărat ar fi recunoscut ca atare de alți creștini confirmați ca și statut.
 
E sigur că a murit Dan Puric? Nu, dar poate așa merită tratat. Ca și cum. Pentru că morților li se iartă multe.
Dan Puric n-a murit. Nu-i nimic, câștigăm la loz în plic!
 
PS: sursa primei fotografii este un articol bun de citit.

16 comentarii:

  1. nu aveam nevoie de un motiv ca sa nu-mi placa puric.
    pur si simplu nu mi-a placut. niciodata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fericiti cei ce urăsc visceral, că ei v-or pârjoli pământul!
      :D

      Ștergere
  2. ha.vai de mine,omu' era turnător? încep sa am dubii mai mari legate de prietenaşii purici iubitori de puric. puricii pişcă de pe unde apucă

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puricii sar de peste 200 ori lungimea propriului corp, deci nu e de mirare ca Puric s-a aranjat natural in cel mai inalt decor. Dar in afara de recordul la saritura, Dl. Pulex Iritans, este si un mare sugator. Bampir carevasazica... :))

      Ștergere
  3. Mah ce sa zic, Dumnezeu sa-l ierte, sa nu mai citesc naibii stiri despre si cu el de acum ca nu-s sigura ca or sa fie numai de bine

    RăspundețiȘtergere
  4. D-aia n-am eu incredere in actori, ca singurul lucru pe care stiu sa-l faca e sa minta.

    RăspundețiȘtergere
  5. având în vedere că e greu să găseşti preoţi care n-au turnat, ce te miră?
    oricum, sunt dezamăgit că doar a semnat angajamentul, din ce văd în josul paginii nu se ştie ce/dacă a turnat.

    RăspundețiȘtergere

  6. Lia Vornicu
    Stiti la ce concluzie de viata am ajuns eu?Stau de vorba cu cel care m-a derutat si vad care este situatia si imi dau seama de unde vine totul?DE ce n-ti face si dumneavoastra asta.Sa stiti ca maestrul Dan Puric este foarte sincer si va v-a spune tot adevarul,va veti lamuri cine este.
    Ati vazut poate ca pe document scrie ca nu sunt transmise informatii.Dar este un interviu B1 tv unde Domnul Dan Puric explica motivul pentru care i s-a impus.In liceu combatea regimul(aduna 2 clase si imita discursuri etc,...Si atunci securitatea pentru a anihila acest fenomen le impunea o colaborare.Sa stiti ca noi cei care am prins acele vremuri am vazut si auzit multe.Frica si pericolul sa fii inchis,maltratat, erau foarte mari.
    Stiti cum poti sa - ti schimbi parerea despre un om bun? Asa, acuzandu-l de ceva.Securistii stiu foarte bine sa faca acest lucru.Am fost de fata la prezentarea proiectului.S-a venit ulterior cu un alt proiect.
    Maestrul Dan Puric nu s-a opus, dar stiti care este cea mai mare nedreptate care i s-a facut? A muncit si a suferit enorm pentru tara asta;ar trebui sa- i ingenunchem pentru asta.Cati din noi am facut asa.Sa iesim in fata si sa spunem adevarul?Sa stam pe drumuri infometati straini pentru a spune tuturor cine este romanul cine ne sunt sfintii pentru a varsa o lacrima si a alina o durere.Priviti cu atentie interviul "trecutul care ne izbaveste" ; este un moment in care i se ineaca ochii in lacrimi.Si eu l-am vazut izbucnind in lacrimi in fata troitei de la Zidul inchisorii de la T g. Ocna unde sunt osemintele Sfantului Valeriu Gafencu si ale altor Martiri. Si in predicile care le-a tinut la Manastirea Petru -Voda ,a plans.Cand Maestrul facea spectacole in toate colturile lumii ,Parintele Iustin mi-a spus ca ar vrea sa faca mai mult in tara.Sa stiti ca Paintelre Iustin l-a iubit foarte mult,a si scris asta in prefata cartii Cine suntem.Marii Parinti spun ca daca nu esti prigonit nu esti crestin.
    Si inca ceva enoem de frumos:deschideti pe internet-you tube filmul ''prea cald pentru luna mai" in care il veti vedea in anii de liceu.Veti ramane fara replica...nu este doar rol, este ceva care poate doar Eminescu Enescu s-au alte genii ale acestei tari au facut sa aduca de dincolo de noi , un mesaj spiritual pentru noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru comentariu, Lia Vornicu. Dă-mi voie totuși să nu fiu de acord cu melanjul mistico-actoricesc al maestrului și dă-mi voie să-ți spun că am trăit aceiași epocă, nu sunt așa de proaspăt cum poate presupui. Să izbucnești in lacrimi e la fel de ușor pentru un actor cât pentru un puști de clasa I. Spui teatru și ajunge. Brambureala asta religioasă a Dl-ui Puric ține la femei, ăn special la alea exaltate și imbrobodite, particular la alea nesatisfăcute. Trimiterile tale la nu știu ce sfinți sunt fix pix in fața realității. Maestrul este fățarnic, aplică triplu standard după chef și intensitatea (sau lipsa) erecției, apelează la sentimente acolo unde e nevoie de argumente. Imi mențin concluzia: spectacolul frumos se estompeză imediat ce privești in culise și vezi mucavaua din care a fost construit cel mai minunat decor.

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE