miercuri, 11 septembrie 2013

Cele două turnuri


Au trecut 12 ani de la ziua în care am stat ore în șir in fața televizorului. Am stat în picioare și am văzut Mordorul prefăcandu-se în ruine. Doar că atunci nu știam că e Mordor. Nici acum nu sunt sigur, prin perdeaua de fum. Azi Mordor a renăscut și suntem aliați cu el. Comemorăm, plângem. Sauron e cu Ochiul pe noi.
Știți cumva, orcii plâng? Nu, orcii nu plang, ci se pregătesc de măcel! Iar noi suntem obligați să-i suținem chiar dacă nu suntem de acord, pentru că suntem troli.
sursa foto

6 comentarii:

  1. Ooo, din ziua aceea am televizor în living. Până atunci aveam doar în dormitor, să pot adormi mai bine!
    Deci de 11 ani am televizorul în living! Ooo, de 11 ani sunt ca frumoasa adormită! Ehehehe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ăăăă știi, am greșit eu. De fapt televizorul tău are 12 ani! :P

      Ștergere
    2. Aoleu! Ți-am zis că dorm în front de atunci!Nu știu pe ce lume trăiesc!

      Ștergere
    3. E mai bine fără tv, poți să visezi...

      Ștergere
  2. Mi se pare mie sau poza pusă de tine pare o pizdă care arată într-un mare fel?

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE