miercuri, 11 aprilie 2012

Biblia Adevărului



Mare scandal "imens” în media, zice un ziar online. Cică biserica ortodontă româna a luat de rever ziarul Adevărul care în loc de Persil cum scriam ieri, s-a apucat mai nou de vândut biblii. BOR se isterizează şi le interzice credincioşilor săi să mai cumpere varianta Cornilescu a Bibliei pe motiv că ar fi falsă. Nea şeful Adevărului zice că n-are cum. Nu se egzistă bre! Bibila ie una singură atât pentru biserica catodică cât şi pentru ce-a navetistă sau intercostală. Faza a căpătat o turnură cu adevarat comică abia după ce subiectul a ajuns la noi în birou. Ce păcat că popa Mitică Cornilescu autorul traducerii fiind gata decedat, nu se poate tavăli pe jos de râs. Cred că asta ar fi reacţia sa aflând că pioasa mea colegă (aceaiaş din Sfântul catering) s-a luptat cu o babă la 6 dimineaţa ca să cupere Biblia Adevarului de la chiosc iar acum e gata să-i dea foc imediat ce termină să mă bată cu ea în cap. Şi pen'ce mă rog?! Pentru că am zis că nu văd nici o problema cu cartea aia în afară de de faptul că e jalnic tiparită pe hârtie reciclată şi are coperţi de caiet. Şi că mie, ca unuia ce a citit multe romane SF la viaţa lui, mi se pare neimportant amănuntul că personajul principal al cărţii se numeşte într-o variantă Isus iar în alta Iisus. Oricum, prea tare cartea. Mă doare capul de la ea deja.

8 comentarii:

  1. 3 la activ, 2 la pasiv si colega ma mai obliga si la creante!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Din plin. Mai am si capul mare si din cauza asta ii vine foarte greu sa nu ma nimereasca.

      Ștergere
  3. Apăi stai să-ți zic că mi-a mai povestit mie tot cine m-o chinuit cu închinatu. Că Isus îi scris așa la pocăiți și dacă îl vedem buchisit așa să scuipăm în sân, să mergem să ne spovedim și să donăm toate averile bisericii. Că cică Isus scris cu un i ar însemna asin. Adică măgar. Adică blasfemie. Ori ceva p-acolo.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aha, si le-a trebuit peste 2000 de ani sa descopere chichita asta cu numele? Greu cu habotnici astia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Chestii de prinţip, Radu. De parcă i-ar interesa credinţa, bre!
    anna

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE