marți, 10 aprilie 2012

Cum e brandul şi ziarul

Ştiţi de ce aproape că au dispărut vânzătorii ambulanţi de ziare?! Dacă lăsăm internetul deoparte şi scoatem capul în lumea 1.0, aflăm că nu mai exista vânzători de ziare pentru că nu mai există ziare. Astăzi nu mai tipăreşte nimeni un cotidian cu scopul de a vinde informaţia din el. Textul, hârtia şi pozele sunt doar conţinutul unui fluturaş mai mare. Înainte chioşcurile de ziare vindeau în plus ţigări şi chibrituri. Aruncaţi vă rog o privire la primul aşa zis chioşc de presă de astăzi. Ce vedeţi? Păpuşi, detergenţi, perii, bibliorafturi, tampoane, papuci, balamale, silicoane, peruci, cărţi şi multe altele. Înţelegeţi de ce nu mai aleargă nici un puşti pistruiat cu ziarele în mână urlând cât îl ţin borjogii ştirea zilei?! Pentru că ştirea nu există. Pe prima pagina nu scrie: "Ponta rupe scrisoarea lui Băselu!" Pe prima pagina scrie: "Numai azi ediţie specială, 1 kg de Persil împreună cu Adevărul!" Câte "numere" de Persil ar putea căra piciul nostru? 10 ori poate 20? Hai dă-l în brand, că ar ajunge culturist vânzând ziare. Chioşcurile de presă nu vând reviste care dau bonus produse ci exact invers. Seamănă vag cu vremea când la magazinul universal primeai ziarul drept ambalaj la marmeladă. Nu mai durează mult până bagă aştia brânză la Rodipet. Fuchs, cred că au băgat deja! Dau un Raid să prind numărul de azi. Sper să fie Chevre.
Vă salut şi vă pup Delikat!

8 comentarii:

COMENTARII MUCEGAITE