marți, 11 noiembrie 2014

11:11 11.11.1111


 
11.11 11.11.1111 nu este oră și o dată, nu este un semn. Ar fi putut fi. Ar fi putut marca minutul ora și data la care un portal energetic s-a deschis. N-a fost.

Sau poate a fost momentul când lumea s-a sfârșit. Dar nu, lumea nu s-a sfârșit numerologic total și instantaneu doar ca să restarteze un minut mai târziu cu aceleași defecte, cu aceiași câini și porci pe cap de locuitor.

Aceste semne sunt de fapt primele bastonașe pe care le-am scris eu în clasa I-a. Am găsit caietul ieri și mi-am amintit cum a venit tata, le-a privit și m-a mângâiat pe creștet:

- Bravo Radule, pentru unul care ar scrie cu piciorul stâng ai o caligrafie impecabilă!

De atunci l-am urât pe Steve Jobs, doar că nu știam că așa îl cheamă. Dacă aș fi știut, dacă ura mea împotriva caligrafilor ar fi avut chip, aș fi renunțat la scris. N-am...

foto: The Telegraph




12 comentarii:

  1. bine ca n-ai stiut, bine ca n-a avut un chip :)

    RăspundețiȘtergere
  2. intamplator m-am uitat azi la ceas cand era 11.11 si chiar m-am gandit ca suntem in 11.11...sa astept un semn, m-am intrebat? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Am căutat pe Wikipedia și-mi spune că avem calendarul din 1582.
    Dacă îl adoptau mai devreme, sigur se deschidea portalul. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă și bucur că nu aveam calendar, dar mă și întristez. Horoscop era?

      Ștergere
  4. Ești sigur că erau bastonașe? Alea parcă erau rotunde la partea de sus ..... :))))
    Linii frânte? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, doar ți-am spus cu vocea tatei că scriu perfect.... pentru un handicapat!
      Așa imi ieșeau mie bastoșele. Să fi văzut cum aratau serpișorii. Mi-a rupt tata foaia când a văzut trăznetele de la SS!

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE