marți, 11 noiembrie 2014

Zâmbet în vânt


 
Amintirilor mele le-a venit ciclul. Îmi înfig tampoane în ochi ca să nu plâng sânge. Orbitele se umplu, arcadele se crapă, craniul asaltat de vată hidrofilizată se umflă în ciuda umerilor care spasmodic tremură și se surpă. Abia atunci, atunci abia ți se face milă. Abia atunci mă împăiezi și mă înfigi în grădină.

Știu că primăvara e departe dar măcar atunci sunt sigur că o să te văd zâmbind către mine, prin mine către mugurii plini de sevă. Vara o să fiu sec, țeapăn și răscopt, sub umbra puținelor ciori ce or să-mi declare dragoste de la distanță. Apoi toamna o să vină cu aur și ceață, iar într-o zi o să fiu smuls și purtat departe de tine pe aripi de crivăț, dar tu tot ai să zâmbești către stâlpul de care care am fost legat. Un zâmbet absent pentru cel dispărut, ca și cum nu te-am avut, ca și cum nu m-ai avut. Inutil.

imagine: Bing

11 comentarii:

  1. Ştiam. De prea multă vreme ştiu, şi totuşi de fiece dată uit parcă să respir când te citesc.
    Şi de fiecare dată mă simt de parcă aş privi spre gândurile tale ca printr-un caleidoscop. Nu ştiu când să ma bucur şi când să tac. Aia îmi place de mor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miersâ drăguțâ!
      Mie îmi place ca in momentul in care scriu primul cuvânt n-am habar ce va urma. Si când vad ce iese, îmi place de mă gudur!

      Ștergere
  2. Astăzi, printr-un gest nervos, m-am lovit cu dosul palmei de coltul unui birou, cu viteza luminii.
    In următoarea fracțiune de secunda, am avut atat de multe senzații încât nu știam daca sunt cu picioarele pe pământ. Am simțit durere, am simțit cum mi se Opreste circulația, am simțit cum imediat dupa imi circula sângele mult prea repede, am simțit cum mi se umfla mana, am simțit ca mi se invineteste...
    Exact același cumul de trăiri ai transmis tu. Esti o metafora plină de culori.
    Imi faci bine ca esti si ca-ti sunt.
    Jos pălăria, honey.
    Deși nu ma mira deloc superbul pe care il transmiți, in fiecare zi ma faci sa zâmbesc intr-un fel sau altul. Iubirea mi-e justificata, nu sunt nebuna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te și anume pup... Ce pot eu să fac alta decât să mă supun iubirii?

      Ștergere
  3. ...interesantă figura cu împăiatul și înfiptul în grădină! :)
    Ce-ți veni?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorul de țepe, că tot suntem în campanie electorală?! :) Sau dorul de pitici de grădină... Nu știu, eram beat.

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE