vineri, 8 noiembrie 2013

Ce vezi?


Lumea este un test Rorschach .
Da, știu, noi doi privim același lucru. Da, amândoi avem ochi, dar ai mei sunt albaștri iar ai tăi sunt căprui. Și tocmai pentru că ai ochii de culoarea castanelor te întreb: ce vezi?
Este o bancă pe lac sau un lac sub o bancă?
Hai spune-mi ce vezi, ca să te smulg din virtual și să te îmbrâncesc acolo unde peste imagini se suprapune mirosul băncii mâncate de rugină, zbaterea vântului prin stuf și țipătul unei păsări stranii.
Hai spune-mi ce vezi acum când e soare și marea frunzelor moarte face roșu siaj în urma pașilor tăi.
Hai spune-mi ce vezi, ca să pot fi contra, să râd de tine că vezi prostii și apoi să te împac cu un sărut!
Grăbește-te, cât încă e toamnă!
 

27 de comentarii:

  1. Cu ochii mei verzi, vad un lac sub o banca. ca n-ar avea ce cauta banca pe lac. :-P.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum ma sa nu aiba ce cauta, bancile sunt peste tot, pe lacuri, pe mare, la parterul blocului meu...

      Ștergere
  2. Vad un cur indreptat sfidator spre lume si spre reguli.
    Vad o ceafa care se uita spre nimeni si nimic, care nu vrea sa mai vada oameni, hartii, monotonie, conflicte ridicole, societate mecanicizata.
    Cred ca deja simt o basina indreptata spre o lume care, oricum, pute.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si care este interpretarea psihologica a testului?

    RăspundețiȘtergere
  4. Văd linişte. Şi inspiraţie. O pauză după un servici-scârbici toxic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Intreaba-ma ce nu vad. Nu te (mai) vad pe tine pe google+, pe pagina acasa, iar pe pagina ta de profil esti gol si fraged ca un bebeu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Un pamfletar sub brazda tarii
    Ce prinde iz de "Mecegai"
    Si savurandul impreuna
    Cate un zambet ne mai dai!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Io de aproape doo săptămâni mai văz fix nimica. Dară acolo văd apă cu bale și-mi vine a vomita de la ea. Sunt mai sensibilă de când am înlocuit și micul dejun cu berea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai revenit pe ale noastre tarlale?

      Ștergere
    2. Pai tu in loc sa te distrezi la GanBangCock, pierzi vremea pe net cu Mucegaiu?

      Ștergere
    3. Acuma îs de fapt în Laos, în Vientiane. Și mă și distrez, am dormit în 3 zile 8 ore. Dar până m-or lua durerile de ficați din lipsa de somn și plus de alcool îmi fac timp de toate.

      Ștergere
  8. văd un parc inundat.
    şi mai văd că s-ar putea pescui stând comod, pe bancă :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai vazut repede oportunitatea de a da cu batul in balta!
      :))

      Ștergere
  9. eo vad banca ta pe care ai luato de la blocul tau si ai facut poze si apoi te dai mare cu ea pe aici...ca sa vezi daca te intrece cineva in prostie :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai de mine, așa ceva?! Vezi că ai scris banca fara k, prostule! :D

      Ștergere
  10. pacat ca banca e mucegaita de la apa :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are picioare de fier, deci e doar puțin ruginită. N-ai fler!

      Ștergere
  11. E liniște, doar vântul sufla. El sta întins pe banca. Ea ii tine capul lui in poala si ii mângâie parul. El zâmbește si adulmeca mirosul apei. Bleax, stop, nu stiu sa descriu. :) Arina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doi pe-o bancă. Scufundată. Titanic 2. :P

      Ștergere
    2. Nu nu nu scufundata, doar plutitoare.Ah Leo ... :)))

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE