miercuri, 6 noiembrie 2013

Guvernul Prostamol


Guvernul ne ajută să ne pișăm. El ne dă direcție, forță și motivație să putem face un arc perfect  de urină. În schimb are minima pretenție de a cere să i se alăture numele de un pisoar defect.
Ajutoarele guvernamentale sunt exact ca Prostamolul, frecție cu reclamă la prostata de lemn. Mulțumiri umede bugetului de stat. Guvernul este invitat să mă țină de mână ca să nu cumva să-mi tremure și să stropesc frumusețe de faianță, nu de ciudă că nu pot trage apa ci de bătrânețe. Așa e guvernul nostru, îți dă ajutor când e prea târziu,  conform româneștii logici postapocaliptice, nu preventive.
Imagine lucioasă, dar fără funcționalitate. România, 2013.
 

4 comentarii:

  1. Sincer... eu al mai anibasist tre sa recunosc ca la conducere au venit ceva angry birds. niste inaripate galagioase ce n-au prastie. La cata simtire am pentru ei, pana si pisoarul, expresia dejectiei comune, mi se pare extrem de blanda. niste ceva uree umane ce s-au cocotzat injurand in varful piramidei de unde ne rad shagalnic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt oribil de debili guvernanţii noştri multicolori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Următorul slogan: să pişaţi bine! Depinde cine pe cine sau pe ce. Noroc mai avem cu asemenea conducători!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi vine să te pup! Ce tare este sloganul tău:
      Să pișați bine!
      Oh, da da da!!!

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE