joi, 13 iunie 2013

Gaze pe șest

 
Da băi, știu că toată lumea s-a băgat în acest subiect ca musca în anusul tapirului. Știu că treaba e deja clarificată de experți plini de gaze intestinale și mă trezesc eu să sâsâi ca girafa la bec.
Dar eu nu vin să protestez, sau să susțin, că doar nu sunt turc din piața Taxim.
Eu vin cu o cerere simplă. Dacă tot o să avem gaze căcălău, nu mai pune dom'le mercaptani în ele, că după apă și curent vreau să trag și gaze, tot pe șest. Și dacă nu se poate moca, atunci să fie ieftine ca braga. Cum, nu te lasă nemții? Frack* you!

*Gaze exploatate prin fracționare hidraulică, sau mai clar, metoda clismei tectonice americane combinată cu metoda românească a ruperii de penis.

sursa foto: am uitat...

6 comentarii:

  1. Cand o sa faca Udrea statiile de metrou prin Dr. Taberei, atunci o sa mai vb. si despre gaze ieftine.
    Am zis ca o sa vb, nu ca o sa avem !!
    Pana una alta, de luna viitoare se scumpesc ! :))
    Si totusi, haideti sa ne bucuram, Base o sa aiba o nepotica :)))
    Pffff.......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne bucuram cum sa nu mai ales ca se lasa cu chef. Si unde e chef vin si gagici. Sa traiasca nepoata si sa ne cheme si la nunta. Acolo nu ne ducem ca la nunti nu merg gagici singure ca le e rusine.

      Ștergere
    2. Mănâncă moșarii fasole multă, de aia or să fie gaze la Metrou în Dr Taberei.
      Fâsss...

      Ștergere
    3. La înmormântari vin mai toate singure, așa că este echitabilă treaba. Doar zic.

      Ștergere
    4. Nu m-am gandit la asta nicioadata. Genial. Agatatul la inmormantari. Absolut genial.

      Ștergere
  2. Agatatul la inmormantari e testarea finala a talentului masculin!

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE