marți, 8 iunie 2010

Sus vanga, interziceti tanga!


Ieri am primit pe mailul de la job un pps cu bancuri feministe. Hai ca le stiti cu totii, alea cu ciorchinele de barbati care agatati de scara elicopterului aplauda discursul unei destepte; alea cu femeia la volan care striga “porc” si barbatu' isi face masina tochitura pentru ca-i raspunde “vac-o”, etc.

Foarte dragute bancurile si mai ales proaspete ca merele, alea contemporane Evei. Cred ca am inceput sa primesc de cateva ori pe luna aceste bancuri de prin anul 2008. Se manifesta precum gripa, sezonier adica exact asa cum gandesc femeile: sclipitor, intermitent...Probabil de aici si reactia barbatilor de a pune mainile la ochi cand femeile gandesc si in cap cand inceteaza, distanta intre cele 2 gesturi fiind adesea fix jumate de secunda. Tot din cauza asta au barbatii bratele mai vanjoase.

PPS-ul incriminat mi l-au trimis jumatate dintre femeile din firma, dar nu ma indoiesc ca jumatatea cealalta o sa mi-l trimita azi sau maine, imediat ce termina sa-si vopseasca parul sau unghiile. Pentru ca femeile sunt inventive si tot schimba numele fisierului si culoarea textului (vedeti asemanarea cu virusii?!) ii pot recita continutul la primul concurs de bancuri organizat de femei. Deci barbati, fiti vigilenti la mailuri care se numesc “super femei", “anti misogin”, “sa moara misoginii”, etc. Nu o sa vedeti femei nude ude ci minti goale tivite cu orgolii pe poale.

Acum ca tot am dat-o in bancuri sa va spun si eu unul:

Stiti de cand au inceput femeile cu adevarat sa fie nauce?
De cand au inceput sa poarte chiloti cu ata. Ca se stie: femeile isi pierd capul cand simt ceva intre picioare.
Stop accidentelor de circulatie, casnice si birotice!
Vanga are prioritate, interziceti tanga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII MUCEGAITE