marți, 12 ianuarie 2010

Constipatie


Unii dintre voi m-au mirosit ca sunt cacacios. O fi fost la un pahar de vorba in chat sau la o cafea bauta pe mess. Se prea poate sa fi fost dupa o berica terminata cu buceala sau dupa un softsex terminat cu laba. Nu ar fi prima oara cand sunt etichetat drept mincinos.
Habar nu am cum unul ca mine care uraste toate animalele, inclusive pe alea de plus care cica sunt ale mai cancerijane, mai poate avea prieteni. V-ati cam prins ca mi-s fals ecologist, fals ipohondru, fals luptator pentru egalitate-fraternitate cu dracu' si dreptul liber la viol.
Nu stiu zau, cum ma suportati si de ce niste oameni atat de ocupati si echilibrati cum sunteti voi, pierd timpul citind aberatiile unui varzar bipolar care varsa flacari pe nas de la ardei gras si nu da bani cu imprumut. Nu stiu cum persoane atat de decise a fi bune de inramat, sau sfinte ca o pula de popa crucificat pentru pedofilie in Gana, tolereaza un ins caldut si fetid, o creatura muceda si baloasa cum sunt eu. Nu stiu cum aia mai diabolici decat Jerry si mai corupti decat utilizatorii de windows, mai au timp sa scuipe in gura un lache flausat.
Chiar nu inteleg geniile posesoare de MBA-uri, doctorate si atestate, care se complac la barfe de mahala cu cretinul duplicitar care sunt eu.
Alora cu coae care ma intrec macar cu un kilogram in greutate, un cm in inaltime si au un neuron in minus fata de mine, le cer hotarat sa sara la bataie.
Ma rog acum de maimutele de se belesc la chizda si isi picteza unghiile ca pe oalele de la Horezu; apelez la ele sa ma gheraie pe buci si sa ma stranga intre craci pana la sanje.
Veniti cu bate de baseball, placi de par si vibratoare!
Veniti de ma epilati...pardon, lapidati!
Iata ca a sosit ceasul rafuielii!
Haide, dati cat puteti!

PS: Va rog sa ma scuzati pentru articolul de mai sus, pe care l-am scris pe hartie igienica, fiind de 2 zile sechestrat in buda pe motiv de constipatie.
PPS: Stie careva cat costa o buda cu vacuum, ca alea din avion?!

2 comentarii:

  1. Nu e mai ieftin un aspirator? Ca doar pe ala il poti folosi si pentru alte lucruri casnice, eventual substituitor de menajera. din pacate am un kil in minus si juma de neuron in plus. Si la inaltime stau ceva mai bine caci port tocuri. E real. Vine din suflet.. stiu ca pare complicat. Parc-as veni cu bata la un meci de sah

    creativo-constipativ dau cu flegme-n loc de fixativ batistele mele sunt manecile iar hatia igienica e bancnota totemica

    RăspundețiȘtergere
  2. Aspirator cu spalare sau cu filtru Hepa?! m-am uitat atent la ala vechi si nu-mi place de loc, dar de loc,ma intelegi?! Este rosu.
    Nu stiu ce fumezi de-ti vin astfel de idei, dar iti spun eu ca daca vii cu bata la concursul de sah din parc castigi. Te si cinstes mosharii constipati, care or sa se cace pe ei numai la ideea de bata.
    Hai noroace si hartie igienica, ca-i plina lumea asta de cacat!

    Maine te controlez la par batista si unghii!

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE