joi, 23 iunie 2016

Vodco psihologia

De mic mi-a fost frica că e ceva/cineva sub patul meu. De frica nu putem dormi. Furam somn, nu dormeam. Nu m-au ajutat descântecele băbești, nu m-au ajutat rugăciunile popilor, nu m-a ajutat nici autosugestia după ce am devenit ateu. M-am dus la psiholog cu care am avut o discuție faină despre cum o să mă vindece el într-un un an-doi în ședințe săptămânale de 50 lei ora. Am plecat de la cabinet și nu l-am mai văzut un an. Ieri m-a prins la terasă.
- Ce faci îmi zice el, n-ai mai venit sa tratam chestia aia cu monștrii de sub pat?!
- Păi m-a vindecat un barman.
- Cum adică un barman
- Păi după ce am plecat de la tine m-am dus la bar. Și între doua beri făceam calcul cu barmanul cât mă costă tratamentul, adică 50x7x20x... Ole-leu ce de bani ca să scap de monștrii de sub pat! Și odată zice barmanul:
- Coae dacă mă scapi de sticla aia de vodcă de 100 de lei, te rezolv eu!
- Și?
- Și am luat sticla
- Și cum...

- A, păi a zis barmanul să tai picioarele la pat, să nu mai aibă loc să intre nimic dedesubt. De atunci dorm tun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII MUCEGAITE