joi, 2 iunie 2016

Bunul, inteligentul și ciufutul


Am uitat de multă vreme orice detaliu important din filmul al cărui titlu îl parafrazez mai sus, dar țin minte totuși violența, încrâncenarea, privirile tăioase și mișcările fulgerătoare al pistolarilor. Păcat că s-a ales praful de amintirile ce priveau actorii, regia și intriga.
Cam tot așa e și cu impresia generală despre CTP. Adică în acel moment în care citesc un titlu ca ăsta:

Cristian Tudor Popescu: "La 25 de ani, prețuiam inteligența. Acum, primul meu criteriu este bunătatea"

...și mă uit la poza lui CTP, direct la bunătate îmi zboară mintea. Mă scuzați domnu' Mihnea Măruță,
dar HA HA HA HA!!!!

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nici măcar nu prețuiește. A ținut partea antrenorilor care au abuzat copii. E un om aspru, pentru care bunătatea înseamnă ceva diferit de ce înțelegem noi restul lumii. E defect emoșional, greșit, absent...

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE