miercuri, 17 iunie 2015

Halena albastră


Domnul B este mecanic la o firmă care ne face mentenanță la un utilaj. Tot Domnul B are pe lângă minunatele cunoștințe tehnice o halenă fetidă așa de puternică încât biluțele de muci se smulg de pe firele de păr nazal și ți se refugiază în creștetul capului.

Singura dată când am făcut greșeala să intru cu domnul B într-o cameră mică gen cabină de comandă, mi-am dat seama că am o imagine total eronată asupra capacității mele pulmonare. După mai puțin de 60 de secunde de ținut respirația am început să văd pete, stele verzi, păienjeni roșii, balene albastre.


La sfârșit, când am început să întrevăd Nimicul, m-am năpustit afară din încăpere dintr-un un singur salt prelung. Bale și muci mi-au țâșnit sub presiune ca la balenă, când am purjat afară din plămâni gazul viciat și apoi am inspirat cu nesaț aerul delicios al stației de epurare.

2 comentarii:

COMENTARII MUCEGAITE