miercuri, 28 ianuarie 2015

Ceva frumos


Azi la Serbia a fost cină bogată după pranz copios, ambele formate din diverse feluri de animale moarte și tratate trermic. Eu și colega am decis că o plimbare e numai bună ca să nu ni se pună colesterolul pe vene. În plimbare asta am găsit ceva frumos.  
Pentru că n-am priceput ce mai este interzis la magazinul respectiv în afară de fumat, am făcut niște poze prin geam, așa... mai palmat.


Ajuns în cameră am băgat repede textul în translator si mi-a iesit : Vă rugăm sunați la ușă!


Cunosc eu unu care ar fi sunat și ar fi degerat așeteptând la ușa aia, numai să bage un ochi la minunile dinînauntru.

Dacă am timp și prind momentul potrivit, mâine vin cu poze de la alt magazin plin de sticle, sticluțe și sticlușoare.

Timp ar fi fost el și azi dar proprietarul părea cam  nervos iar eu știu că cioburile aduc fericire doar dacă nu-ți trec prin vene.

2 comentarii:

COMENTARII MUCEGAITE