duminică, 23 decembrie 2012

Dau tot atât bine cât primesc


Nu vreau să citesc printre rânduri
Ştiu ce e bun, ce sunt bunele gânduri
Ştiu ce mă face bine să simt 
Nu vreau conflicte fără sfârşit
 
Şi ştiu ceea ce este drept
Ştiu precis ce este corect 
Şi mai ştiu ce este greşit
Ştiu exact ce este greşit
 
Dau tot atât bine cât primesc
Dau tot atât bine cât găsesc

Ştiu timpul când e, să înclin capul supus
Ştiu că răspunsul bun e cel niciodată spus
Şi cu nici un decret n-ai să mă forţezi
Să devin altul decât cel ce-l vezi

Şi ştiu ceea ce este drept
Ştiu precis ce este corect 
Şi mai ştiu ce este greşit
Ştiu exact ce este greşit

Dau atât bine cât primesc
Dau tot atât bine cât găsesc
Dau atât bine cât primesc
Dau tot atât bine cât găsesc

Ştiu care stradă să o traversez
Ştiu când să dărui sau să trişez
Ştiu ce e drept, ştiu ce e eronat
Ascultă-mă sau am terminat 

Ştiu, nu e altul ca mine într-o mie
Sunt unic şi aşa trebuie să fie
Ăsta mi-e drumul, felul de a fi
Şi singura-mi cale de a simţi

Şi ştiu ceea ce este drept
Ştiu precis ce este corect

Dau tot atât bine cât primesc.


2 comentarii:

  1. Atunci primeste gandul meu bun, plin de caldura si prietenie sincera...
    Sarbatori in lumina si bucurie.
    Sa mi te tina Cerul sanatos, Om Bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si in schimb unul bun de la mine. Sarbatori cu bine, Irino!

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE