marți, 2 iunie 2009

Lumea ta


Lumea incetineste cand te temi tu.

Timpul mi se impotmoleste in gat,

Muzica imi ingheata dop in urechi,

Am ace in ochi, seringi in coloana.

Trag raiul pe nara, tin iadul in poala,

Te privesc alb cu soarele tras pe ochi,

Ca un pictor orb admirand rama goala.


Lumea mea se opreste cand stai tu!

Frunzele tipa de vant siluite si tac.

Tremura carnea pe mine, ma sparg

Cand imi trantesti inima in tarana

Cu pumnii zdreliti si buzele negre.

Spoiesc cerul cu figura ta sfasiata,

Biciui norii grei imbracati in zeghe.


Lumea mea dispare cand tu spui nu!

De te intorci sau ramai, e tot un drac.

Te aud cu ecou ca pe un disc zgariat,

In cavou te asez si iti bat usa in cuie.

In casa ta, mausoleu cu umbre perene,

Prefa-te ca traiesti, ca o trista mumie!

Si uita blasfemia zambetelor mele!

4 comentarii:

  1. ...nu strica orzul pe gaste...

    RăspundețiȘtergere
  2. of of mai mai:D imi place rau dar cred ca e ceva in atmosfera. Polenizeaza mucegaiul cu blogosfera:D
    No! nu-i bai! Noi sa fim sanatosi!
    Pup mah:)

    RăspundețiȘtergere
  3. misto poezia, te face sa te intrebi ce anume a provocat-o: gasculita sau lebada? :))

    (uuu, ultimul vers!
    am voie sa zambesc?)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Dan, Sorana si Anonim,

    Nu aruncam scumpe diamante
    Nici aur in fata porcilor
    Ci presaram pietre colorate
    pe mormantul iubirilor.

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE