vineri, 11 aprilie 2014

Pilaf din cyporc

Tentația mare ar fi să zic că asta e o postare omagială pentru mașina de săpat chiloți cu prelungitor a lui Pilat din Port. Nu e.

Asta e o postare despre mâncare. Eu mănânc aproape zilnic "La păsărici", știți voi povestea brandului, de aici. No, ieri "Păsăricile" mi s-au cufurit în meniu, deși n-am comandat nimic cu pasăre.

Felul unu o fo ca de obicei o ciorbă de verișoare, dar ciudată rău la gust. M-am uitat mai atent la zeamă și n-am văzut nimic suspect. M-am chiorât la o perișoară după ce am disecat-o cu grijă, tot nimic defect. Mă rog, cu ajutorul a patru ardei iuți (azi dimineață pe budă aproape am avortat) am gătat ciorba.

Și când să vină felul doi a zis chelnerița stop joc, nu mai avem felu doi pe care l-ați comandat, recte pomana porcului. Rahat. Mă scuzați don-șoara, dar ce mai aveți de mâncat. Păi mai avem un pilaf. Simplu.
Orez gol, gol pe bune?! Tu vrei să mă vezi oblic la ochi? Nu mai ai tu ai o bucată de cărnița ceva afumătură, rinichi, ficați, beregăți, ceva de la pomenile anterior porcine?! Te rog!

Naiba m-a pus să insist! Când mi-a pus aia farfuria în față m-am gândit bine de tot ce trebe să fac și în ce ordine. Să fac poze, să-i arunc farfuria în cap, să mă scol și să plec neplătit? Nee, masochismul a învins rapid. La urma urmei eu m-am milogit pentru mâncarea aia, nu?

Deci dragilor, acel praf-pilaf trebuie să fi fost făcut din ceva cyborg, jumătate robot, jumătate suină. Numai astfel se explică de ce din aceiași farfurie am extras următoarele obiecte: folie de aluminiu, o sârmă, o ață sau nu-ș ce fir de poliester, și o bucată de șoricio-gumă, hârtie? Firele de carne au fost așa aderente la aceste corpuri străine încât le-am scos din gură și le-am înșirat pe marginea farfuriei.

Tocmai cântăream telefonul în mâna când am aruncat o privire la masa alăturată. De acolo un tir-ist de doi pe doi metri se uita la mine cu o moacă atât de expresivă încât i-am citit mesajul din ochi: “Amice dacă faci poze cu ce ai scos din gură mă trântesc peste tine!”

Am băgat deci ușurel telefonul la loc și m-am cărat de acolo cu speranța că o să supraviețuiesc suficient timp ca să vă scriu.

Am reușit, sunt viu!

20 de comentarii:

  1. deocamdata esti viu.
    propun sa facem o conventie. si anume, sa dai un semn de viata zilnic.
    cel putin pana dispare efectul "cyporcului" asta insemnand cca o saptamana.
    astfel, te stiu sanatos si intreg :p
    blue

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. ba da, este, dar pentru azi.
      dupa cum spuneam, este posibil ca efectul sa apara chiar si in urmatoarea saptamana
      blue

      Ștergere
    2. Bine, o să scriu un post pe zi, dar în weekend mă poți considera leșinat.

      Ștergere
    3. ok
      it's a deal
      blue

      Ștergere
  3. Mdeci io am băgat niscai mecpui de la mecdonalds, cartofi prajiti portie de neam prost, cola mare, o inghetata cat 3 ciucalati si tot nu mi-am spalat gustul de taitel urias cu varză stătută. Aceste fiind spuse, de aia nu prea mănânc io carne aci, mai ales făcută cât mai mică: își luase odată o colegă niscai chiftele așa, am zis să gust că na, să încerc treburi, după prima înghițitură mi-am imaginat tot felul de mâini nespălate și muci p-acolo și am lăsat dracului chifteaua. Iar eu chiar nu-s scârboasă la mâncare, dar aci mi-i scârbă în proporție de legea lui Pareto: 20% din mâncăruri îmi provoacă 80% din scârbă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant, cred că ești prima Oamă care a aplicat Pareto la chiftea! :))
      Dar da, chiftele pot avea par si ardeii umpluți floci, pentru că bucatar ciung!

      Ștergere
  4. si deci de ce n-ai luat pomana lu porcu?

    RăspundețiȘtergere
  5. dupa asa pilaf extradotat merge replica personajului joker din full metal jacket: "sunt intr-o lume de rahat, dar sunt viu si nu mi-e teama"...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da dar mie mi-a fost teama. Ala cuTIR-ul semana cu Terminator2/2. :))

      Ștergere
  6. Cine stie Radule , poate ai mancat un grumaz de parlamentar iesit la pensie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bai, tu ai mancat vreodata gat de curcan? Arata ca Aliens tatica!

      Ștergere
    2. Arata mai degraba ca-n filmele germane

      Ștergere
  7. Bine ca n-ai făcut poze ca nu e bine sa te joci cu răbdarea TIR-istilor :)

    RăspundețiȘtergere
  8. in care te laudai degeaba ca poti sa te omori si singur!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se găsesc mereu amatori să strice cheful omului.

      Ștergere
  9. Sărma aia era belciugul de la rât. :P Iar folia era ceva din invelisul sarmei, deci ala ii pusese porcului un belciug din cablu de la RDS. :))

    RăspundețiȘtergere

Comentarii mucegaite