marți, 14 iunie 2011

Weekend fără mine

Sufletul de mi-l ştii,
Ia-mi inima, n-o frânge.
De mână mă strânge,
Şi împreună vom fi!

Alo?
Buzz. Alo?
De ce nu-mi raspuzi mă?
Te şterg din listă, să ştii. De ce nu-mi răspunzi mă?
N-ai vrut să vii la picnic cu noi, nu te mai ţii cu vechii tăi pretini?
În trei zile, nu ai trecut şi tu pe aici nepoate, măcar să-mi zici un bună ziua?
Nu mi-ai scos pantofii de la reparat. Nici nu te-ai dus. Ce dacă lunea asta a fost libera?
Pentru ce aceste întrebări repetate? Pentru că am îndrăznit să am un weekend doar al meu?
Iubitule, dormi? Acest weekend fără tine a trecut direct prin mine. Să ştii! Iubitule, dormi?
Nu ai dat şi tu un telefon. Dacă nu te sun eu, tu n-ai habar. Şi ce faci când sun, dormi?
În atâtea zile nu te-a interesat dacă sunt bine, dacă mai traiesc. Nu sunt mă-ta?
Te urcai în tren maşină sau maxi...Cat îţi era mă sa vii la frac-tu?
Colegu' n-ai dat tu o bere zilele astea...Ai fost liber?
Te-am sunat, ai văzut apelul!?
Buzz. Eşti?
Alo?

În zodia vitezei,
Prea multe-s de spus;
Mi-e scumpă tăcerea,
Singurătea, lux!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII MUCEGAITE